Hallo allemaal ! Mijn zoontje Damani heeft sinds ruim 1,2 á 2 maanden echt een HELE droge hoofdhuid met enorm veel schilvers.. De rest van z'n lichaam, niks aan de hand! Gezichtje, hmm... schale wangetjes maar met goed insmeren gaat het helemaal goed ! Heb nou zowat heel de lijn van WELEDA en smeer hem nu ook in met 'iedere dag olie' op z'n hoofdje, maar de volgende ochtend, weer raak ! Heb nou echt allerlei soorten olie gebruikt en soms kam ik voorzichtig de schilfertjes eruit, maar wat kan ik nou nog meer doen ? Hij heeft volgens mij soms echt jeuk ! Want hij trekt aan z'n haren en oren... -xxx- Hopelijk krijg ik de GOUDEN TIP !
Dit is berg volgens mij. Je hebt er speciale pads voor, kan je de hoofdhuid mee insmeren. Je hoeft er niks aan te doen, het verdwijnt vanzelf als het goed is. Je kan ook de hoofdhuid insmeren met olie (olijfolie oid.) en dan na een uurtje wassen.
Hmm, ik dacht dat berg vette schilfers waren ? Maar olijfolie ga ik proberen, dan douche ik straks met hem ! Thanks... xxx
Ik gebruik Zarqa baby haarlotion, na een paar weken verdwenen de schilfers en ze zijn nog steeds weg!
Demi heeft ook veel last van schilfers. Waar kun je deze haarlotion kopen? Ik heb het geloof ik nog niet gezien hier in de winkels.
Lijkt mij ook berg, dat zijn ook droge schilfers. Je kan ook 1 nacht het haar insmeren met baby-olie en de volgende dag de schilfers weghalen met een ansichtkaart. Verder niet te vaak met shampoo wassen
Die Zarqa kan ik wel eens proberen ! Tsjaa, met olie en kammen met een gaasje en borstelen met een zachte borstel heb ik al ZOOOOOOOLANG geprobeerd ! Allerlei soorten Daarnet toch maar weer met olie ingesmeerd, maar dan een watje doordrenkt in olie en zo op z'n hoofdhuidje ingemasseerd ! -x-