Fietsaanhanger

Discussie in 'Verzorging' gestart door Patricia1983, 5 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Patricia1983

Patricia1983 Actief lid

23 feb 2006
    497
    0
    16
    Arnhem
    Hoi, hoi,

Wie heeft er ervaring met het vervoeren van een Maxi Cosi in een fietsaanhanger? Ik moet vanaf volgende maand onze kleine meid (3 maanden) met de fiets vervoeren naar het kinderdagverblijf. Dus ik dacht dat zo'n fietsaanhanger misschien een optie zou zijn. Wat zijn jullie ervaringen?

Groetjes

2. Bloem

Bloem Actief lid

21 dec 2005
    417
    0
    0
    Ede
    Hoi wij hebben er een, er is hier al eerder een topik over geweest bij baby dreumus, maar wij vinden hem wel prettig.. Het blijft nog wel wat engig omdat ze ergens achter je hangt maar ik vind het prettiger dan dat ze op de fiets mee gaat, het idee dat je fiets een keer omvalt met haar erop....
    Succes

3. mama van noa

mama van noa Actief lid

29 jun 2006
    217
    0
    0
    verpleegkundige
    eindhoven
    idd zelfde reactie als bloem.
    alleen hadden wij als enigste nadeel de maxi cosi paste er niet in.
    we moesten een babyschaal (piepschuimvorm) aanschaffen.
    kost ca 40 euro maar werkt wel heel goed. je kan dan ook evt 2 kinderen mee nemen wat met maxicosi niet past, is dan veel te breed.

liefs femke

4. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    wij moeten nog gaan fietsen..maar de kar staat al klaar
    we hebben een oude maar nog goede maxi-cosi erin gezet en met de bandjes vast...voor extra hebben we zowel boven als onder het vast gezet met sjorbanden......
    kon dit niet dan zouden we ook gaan voor de babyschaal...zie er veel bij ons op het kdv

5. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    nog ff een reactie.....
    Teun vind het prachtig in de kar en de cosi blijft prima zitten
    heb evt nog een beschrijving hoe hij geplaatst moet worden....intersse stuur dan ff een pb-tje met je mailadres....

Deel Deze Pagina