Hoi, Mijn verhaal is een beetje raar. Begin september ben ik gestopt met de pil, omdat mijn vriend en ik graag een kindje wilde. In december kreeg ik slecht nieuws. Met mijn vader ging het niet goed. Eind december kreeg ik nog meer slecht nieuws te verwerken. Dat was het punt dat ik besloot dat ik bij mijn eerst volgende ongesteldheid weer zou beginnen met de pil. Nu hoorde ik afgelopen zaterdag ongesteld te worden en het is nu inmiddels maandag en nog niks. Ik heb ook hele rare kwalen. Het begon al vorige week dat ik last kreeg van mijn borsten, maar dat had ik vaker voordat ik ongesteld moest worden. Maar ik merk nu dat het ander soort pijn is dan normaal. En sinds vrijdag morgen ben ik iedere morgen misselijk en sinds vandaag ook de hele dag met vlagen. Verder heb ik ongelooflijk veel last van mijn buik. Mijn darmen zijn de hele tijd bezig en ik heb iedere keer het gevoel dat ik ongesteld moet worden, dus ik ren iedere keer naar het toilet. Verder heb ik krampen in mijn buik en steken. Bij mijn ribben voelt het alsof ik 1000 sit-ups heb gedaan. Ook heb ik telkens honger, terwijl ik net gegeten heb. Oh en ik ruik ook rare dingen. Gister zaten mijn vriend en ik achter de pc en ik rook opeens een hele vreemde lucht en natuurlijk rook mijn vriend dat weer niet. En die geur was niet echt bepaald aangenaam. En vanmorgen toen we aan het ontbijten waren, rook ik de heerlijke parfum geur van mijn vriend. Dus ik zei: wat ruik je lekker. Hij: Hoezo lekker? Ik: Je parfum. Hij: ik heb nog helemaal geen parfum op gedaan. Normaal als ik ongesteld moet worden, heb ik een week van te voren last van mijn borsten en tepels en precies 1 dag voordat ik ongesteld moet worden lichte steken in mijn onderbuik. Dat zijn normaal mijn menstruatie klachten. Zo das een lang verhaal. Sorry, ik moest het even kwijt. Normaal had ik mijn (stief)moeder wel gebeld, maar ik wil niet weer valse hoop geven ofzo. Moest gewoon even mijn verhaal kwijt.
Oh ja en ik heb met mijzelf afgesproken dat ik woensdag pas een test ga doen. Wacht het nog een dag af.
Het klinkt wel als zwangerschapskwalen.. de enige manier waarop je daar achterkomt is door een test te doen. Met zulke kwalen zou ik dat ook zeker doen!
Ja, ik weet het. Maar op de 1 of andere manier heb ik het gevoel dat ik nog moet wachten. Klinkt raar.
zal je net zien hoor... vorig jaar, januari, hadden wij ook beslist onze kinderwens wat opzij te schuiven ivm mijn moeder die ziek is... kan je raden, net die maand was ik zwanger
Zal je net zien inderdaad. Dat gevoel heb ik nu ook. Ik ben de afgelopen maand ook met mijn gedachten ergens ander geweest. Totaal niet meer gedacht aan zwanger worden en kinderen. Hoe is het nu met je moeder, als ik mag vragen?
Oh lees nu pas dat er geen losse topics mogen hier. Sorry, dat wist ik nog niet. Ben niet nieuw hier.
naja, ze is nog altijd ziek en zal niet genezen... mààr ze is wel heel gelukkig dat ze haar eerste kleinkind kent!!
Kennissen van mij hebben ook een kindje gekregen toen hun vader ernstig ziek was, het kindje was pas een half jaar oud toen hij stierf, maar ook daar vond de vader het erg fijn zijn kleinzoon nog gezien te hebben..... Het kan ook een lichtpuntje zijn in een moeilijke tijd..... wie weet brengt het als het zo is wel heel veel positieve energie met zich mee.... sterkte!!
Ja dat snap ik zeker dat ze gelukkig is, betreft haar eerste kleinkind. Ik heb btw nog geen test gedaan. Ik verwacht eigenlijk gewoon dat ik (heel raar) nog ongesteld word. Morgen in me pauze toch een test kopen, als ik vandaag niet ongi word.
Dank je. Ik wacht het nog even af. Ik weet wel als ik zwanger zou zijn, dat mijn vader heel erg blij zou zijn. Ik weet dat hij stiekem toch heel graag opa wilt worden.
hallo dames ik heb alles gelezen en mijn vraag was of ik hier mee mocht kletsen want ik ben namelijk ook al paar dagen over tijd groetjes Melissa