Hallo, Wanneer waren jullie zwanger na verwijdering van Mirena? Op 23-12 is ie er bij mij uit gehaald, maar tot nu toe heb ik nog geen positieve test gehad. Na 6 weken had ik mijn menstruatie op 4 februari. Dus theoretisch zou ik dan aanstaande vrijdag weer een menstruatie moeten krijgen. Ik hoop van niet Bij mijn dochter was ik direct in verwachting toen ik (na 10 jaar) stopte met de pil, microgynon 30. Ik ben wel benieuwd naar jullie ervaring na verwijdering van mirena...
1e kindje: na verwijderen week later ongesteld. daarna gelijk zwanger. (zat ongeveer 6 weken tussen het verwijderen en positieve test) we zijn nu weer begonnen. 6 januari spiraal er uit... na 2 dagen bloedverlies. daarna pas na 6 weken weer ongesteld... dus nu afwachten wanneer het weer raak mag zijn...
ik ben ook wel benieuwd hoe lang het allemaal duurt voor je menstruatie weer normaal is en hoe lang het duurt dat je weer zwanger bent. Ik heb hem er vandaag uitgehaald vanwege klachten en nu twijfelen we nog of we gaan klussen voor de tweede of ff beschreming gebruiken...
Bij mij was het na ongeveer 6 weken ook raak na het verwijderen, wilde eigenlijk daarna aan de pil , maar het was al te laat (Oeps..)