Ik zit vandaag thuis van mn werk omdat ik te misselijk ben om te functioneren op mn werk. Ik hang alleen maar apathisch onderuit in mn stoel om te voorkomen dat ik moet overgeven op mn werk (zit echt heel ver van de toiletten vandaan). Hoe kan ik dit aanpakken? Ze zijn heel erg meelevend en doen niet moeilijk, maar ik kan mij toch moeilijk de komende 6 weken ziekmelden?
Als je alleen in de ochtenden misselijk bent kan je mischien wat later beginnen? Anders vragen of je tijdelijk dichter bij de toiletten kan zitten met je werk? Suc6 Groetjes Marlies
ik hinh geregeld op mijn werk in de stoel. Soms wat email doen, maar soms kwam er amper wat uit mijn handen, en rende ik geregeld groen naar de toilet ( overkwam me zelfs een keer bij een klant) op het werk werd het op rpijs gesteld dat ik zoveel mogelijk mijn best deed en liet merken dat ik er graag was. ik heb me ok 1x een dag ziek gemeld. toen ging het echt niet. zomaar een ervaring, je moet uiteraard je eigen keuze maken
Ik zit dus al zes weken thuis met dezelfde klachten. Bij mij was het zelfs zo erg dat ik opgenomen ben ivm uitdroging. Werken gaat dus echt niet. Mijn werkgever doet gelukkig niet moeilijk. Het liefst wil ik natuurlijk snel weer wat doen, maar dan moet ik me wel beter voelen en dat is helaas nog niet het geval. Ik vind mezelf en mijn baby op dit moment het belangrijkste! Succes!
@Maartje, tjonge, ik hoop inderdaad niet dat eht zover zal komen, klinkt wel erg rottig. Heb net van de huisarts een medicijn gekregen, hoop dat dat beetje helpt.
Hoi, Ik zit ook al een aantal weken thuis aan de ORS vanwege het heftige spugen en met name het niet genoeg aansterken. Echt balen! Ik heb mij hier al heel druk over gemaakt, maar op advies van mijn baas en de verloskundige probeer ik het los te laten. Moeilijk maar het enige dat je kunt doen.. Sterkte
Hoi Murmel, ik heb uiteindelijk twee weken helemaal thuisgezeten. Het ging gewoon echt niet. Zodra ik iets at kwam het er weer uit, zelfs water. In de loop van de dag werd het altijd iets beter (zo na vijven), maar echt avondeten nemen wilde niet. Een broodje met kaas en wat melk lukte dan nog net. Daarna begon het weer... Pas na de 16e week werd dit echt minder. Goede afspraken maken met de baas helpt vast. Dan weet iedereen waar-ie aan toe is, en kun jij rustig door deze periode heenkomen. Stressen over werk dat blijft liggen, en proberen hele dagen te blijven komen maakt de misselijkheid vaak erger! Ik kon na overleg bijvoorbeeld later beginnen, en hoefde in die periode sowieso minder uren te werken. Ik geef les op een middelbare school en een paar klassen kregen dus vervangers. Ook bij mij op het werk vonden ze het allang fijn als ik er was en liet merken graag naar school te komen. Sterkte!