licht streepje? wie kan mij helpen

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door hoping, 16 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hoping

hoping Lid

16 feb 2015
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beste alle,

Ik ben hier nieuw & ik heb wat hulp nodig!
    Ik zit aan de pil maar je kent het, af en toe vergeten.
    Nu ben ik 2 weken overtijd. Vorige week kwam daar niets uot en vandaag weer 2 gedaan. Tot mijn grote verbazing kwam er een licht streepje uit. Duurde ongeveer 5 tot 10 min.

De test is van de kruidvat, is dit na 5 a 10 min nog betrouwbaar? Het streepje is erg licht, zie foto (hopelijk valt er wat te zien op de foto) ik belde naar de dokter en de baliemedewerker zei een streepje is een streepje gefeliciteerd.. wat denken jullie??

Ik kan mr 2 fotos toevoegen ik zal er nog een paar doen

Bijgevoegde bestanden:

2. hoping

hoping Lid

16 feb 2015
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hierbij nog 2 fotos

Hoop dat jullie het goed kunnen zien

Bijgevoegde bestanden:

3. hoping

hoping Lid

16 feb 2015
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    Okee dit waren ze..

Sorry ben erg onzeker

Bijgevoegde bestanden:

4. toettoetmama

11 mrt 2014
    57
    0
    0
    ik maak taarten
    veenendaal
    Haah jahhh ik zie zeker wel op alle testen een licht streepje! Ik zal als ik jou was over 2 dagen nog een testje doen..iedere 2 dagen verdubbelt de hcg en gaat de test oplopen!

5. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Ik zie heel licht iets..zou over paar dagen nog keer testen..grote kans dat t dan wat donkerder wordt

6. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Ik zie ook zeker wel wat lichts doorkomen! Zou zoals hierboven ook gezegd word over enkele dag nog eens testen!

7. hoping

hoping Lid

16 feb 2015
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjullie wel! Nog ff 2 dagen volhouden en weer proberen.

Denken jullie dat deze streepjes al zwanger betekent?

8. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Die kans is degelijk aanwezig!

9. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ik vind die van de kv best al duidelijk.. Heb je ervoor gedronken??

10. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.921
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Je bent 2 weken overtijd zeg je??

Het zou kunnen dat ze nu op een eisprong reageren (helaas doen deze testen dat ook). Zeker als je de pil onregelmatig hebt genomen kan je een rare cyclus krijgen.

Er rest niks anders dan over een paar dagen nogmaals testen.
    Wordt hij donkerder dan ben je zwanger, maar wordt hij lichter/negatief dan heeft hij gereageerd op je eisprong en zal je over ong 2 weken ongesteld gaan worden.

11. hoping

hoping Lid

16 feb 2015
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee ik heb daarvoor niets gedronken behalve wat water.

12. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Eigenlijk kun je niet zeggen dat je twee weken overtijd bent, omdat je de pil gebruikt en dus geen eisprong verwacht (of niet weet wanneer die dan wel geweest is). Ik zie de streepjes best wel duidelijk. Probeer het over twee dagen nog eens en kijk of het streepje duidelijker wordt. Anders even de huisarts inlichten.

13. hoping

hoping Lid

16 feb 2015
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee ik had niets gedronken alleen wat water mr ook niet heel erg veel.

Ik ben meestal wel netjes met mijn pil en als ik hem vergeet wordt ik binnen 2 dagen ongesteld, maar nu zit ik al 2 weken te wachten om ongesteld te worden. De testenstreepjes zijn nu iets donkerder geworden en dun maar er zit nu al een aantal uur overheen

14. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Kun je nog eens een foto maken en hier plaatsen? De testen die jij gebruikt doen er tegenwoordig wat langer over om op te drogen.

15. hoping

hoping Lid

16 feb 2015
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had dr huisarts gebeld en dd assistente zei dat een streepje een streepje is en feliciteerde mij. Ik gaf aan dat ik aan de pil zat en toen zei ze dat dat welleens voorkwam. Ik gaf aan dat ik ging testem omdat ik al een week niet ongesteld was geweest en nu inmiddels al.2 weken (de 1ste test was negatief)

16. hoping

hoping Lid

16 feb 2015
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hierbij nog 2 fotos.
    We zijn al wel een paar uur verder nu!

Bijgevoegde bestanden:

17. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Voor overtijd zijn deze streepjes niet voldoende zichtbaar, sorry.

18. hoping

hoping Lid

16 feb 2015
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoop toch dat het wat is.

Iemand zei net dat ik niet echt weet wanneer ik overtijd ben omdat ik ook aan de pil zit. Maar ik had al wel ongesteld moeten wezen. Had eigenlijk wel verwacht dat ik bij de dokter langs kon komen voor de zekerheid aangezien ik twijfelde

19. liva87

liva87 Bekend lid

17 mrt 2014
    660
    1
    0
    NULL
    NULL
    Je bent niet echt ongesteld als je aan de pil zit dat is een kunstmatige menstruatie. Dus 2 weken overtijd kan je niet zeggen.
    maar zie zeker een streepje. Test over 2 dagen weer en zie of hij oploopt. Je zwangerschap homoon elke 32-48 uur.

wel welkom als je zwanger bent want lijkt me best schrikken want als je aan de pil ben is zwanger worden niet de bedoeling.

Succes

20. hoping

hoping Lid

16 feb 2015
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is niet gepland maar zeer welkom!
    Als een menstruatie wegblijft terwijl je aan de pil zit ben je toch overtijd? Of hoe moet ik dit noemen? Altijd gedacht dat je dan overtijd was.

Deel Deze Pagina