Ik heb iets heel doms gedaan! Had nog een kv test 2 voor 5 euro liggen dus dacht ik maak hem op. Tot mijn grote schrik is de test lichter dan mijn test van vorige week!!!!! Ik had vorige week een testlijn die donkerder was dan de controle lijn. En nu is de test nog steeds duidelijk maar wel een heel stuk lichter. Ook heb ik het gevoel dat mijn kwaaltjes zijn afgenomen. Ik weet dat ik beter niet had kunnen testen maar verwachtte eerlijk gezegd nu een knal positieve test. Ik heb gezocht of er meiden waren met een soort gelijke ervaring. Maar kon weinig vinden. Wie heeft dit ook meegemaakt?? Ik heb eerder 2 missed abortions gehad dus moed zakt me aardig in de schoenen!
ik zou me niet meteen druk maken. je hebt geen buikpijn, geen bloedverlies....dus er is nog niks aan de hand. je bent nog lekker zwanger!! gooi die test weg en denk er niet meer aan!
wanneer heb je de test gedaan meis.. kan me voorstellen dat je je ongerust maakt door wat je eerder hebt meegemaakt.. maar wanneer heb je getest? heb je veel gedronken? de testen kunnen erg wisselen van sterkte, zeker als je 's middags test.. dikke knuffel en niet te ongerust maken hoor! je test is duidelijk, dus je hebt nog veel hcg! anders met ochtendurine morgen testen voor je eigen zekerheid? liefs
Tja mijn urine was wel erg licht van kleur maar je zou zeggen hoe verder de zwangerschap vordert, dit toch geen probleem meer moet zijn? Je maakt toch steeds meer HCG aan, Of zie ik het nou verkeerd? Ben zo bang voor weer een missed abortion.
hoeveel weken ben je? Want volgends mij neemt het hoeveelheid HSG af na een bepaald aantal weken of niet?
Ik ben nu 6 weken en 3 dagen. Heb ook nog een gewone predictor test gedaan iets later op de dag en die test streep was wel donkerder dan de controle lijn. Maar dat is natuurlijk geen vergelijk...
Hoi Aylin, Ik heb het in november ook meegemaakt. Ik moest ook zonodig nog even testen om te zien hoe donker de test zou zijn en ook bij mij was de test veel lichter geworden. Dit tot twee keer toe met ochtendurine, terwijl de testen van de week ervoor met middagurine veel donkerder waren. Dikke paniek!!! Zie onderstaande link naar mijn onderwerp. http://www.zwangerschapspagina.nl/miskraam/177466-test-lichter-geworden-foto-gaat-weer-mis.html Achteraf bleek dat nergens voor nodig. Kijk maar naar mijn banner. Mijn verloskundige vertelde later dat je na 5 weken al helemaal niet meer af moet gaan op de donkerheid van de streep. De eerste dagen na NOD wordt je test vaak snel duidelijker. Daarna kun je er niets meer aan afleiden. Niet meer testen dus!! Aangezien ik zelf ook verslaafd ben aan testen dacht ik gisteren met 19 weken en 2 dagen ook nog even mijn laatste test op te maken en dit is het resultaat: ook niet heel knallend, toch? Terwijl je met 19 weken toch nog een hcg-waarde hebt van ergens tussen de 4.060 - 65.400. Volgens mij hoef jij je geen zorgen te maken. Liefs
Ik heb ook nog een keer getest paar weken terug en die test was ook een stuk lichter dan vlak na mijn nod. Tot nu toe voel ik me echter super zwanger. Ook al ben ik ook als de dood voor een missed abortion, ik heb besloten om naar mijn gevoel te luisteren en niet meer te testen!
Anne pffff ik schrok me rot toen ik gister de test deed. Maar idd testen na de 5e week is niet zinvol. Ben er nu zo onzeker van geworden. De test lijn van de kv test verscheen direct en eerder dan de controle lijn. Maar toch was hij een stuk lichter. Ga niet meer testen ik wacht woensdag de echo wel af. Ben iig blij dat het niet direct iets hoeft te betekenen. Toch ben ik als nog doods benauwd voor de echo woensdag!
Anne die tweede test van jou topic ziet er net zo uit als mijn test van gister. Ik had een paar dagen ervoor ook nog een knal test ook met middag urine en gister dus een soortgelijke als de jouwe. Ik ga niet meer testen ik zie het woensdag wel. Hoop zo dat ik me zorgen maak om niks. Ik ga ook door met hopen op een mooie echo!
Aylin, het komt vast goed! Het is heel erg hoopvol dat je nog steeds gewoon een positieve test hebt. Ik heb twee keer zo vroeg een miskraam gehad. Toen was de test in een dag van erg positief naar nauwelijks nog een zichtbare streep. Dat is bij jou absoluut niet aan de orde. Veel succes woensdag. Ik lees hoe het is gegaan. liefs
Ik hoop het zo meid. Had het er net nog met mijn man over. Hij zei waarom ga je er altijd vanuit dat het fout gaat... Ik zei toen het is me al eerder overkomen dus waarom nu niet weer?? En een lichtere test bevestigd dit gevoel alleen maar. Pffff hoop zo dat ik hier achteraf om kan lachen...en dat het allemaal kop zorgen om niks is geweest!!!!!
Je angsten zijn heel herkenbaar, wij zijn ook zwanger na een miskraam in januarie je denkt een alles wat je voeld of mischien wat je even niet meer voeld ohw ohw zal het nog steeds goed zijn? het zal toch niet weer gebeuren? zo bang en onzeker en als de test dan ook nog lichter wordt schrik je even, maar testen zegt niks. Toen het bij mij al fout zat teste ik nog steeds positief vanaf het moment dat het vruchtje los laat test je minder positief. Maar maak je niet gek hoor je voeld je goed zwanger en dat is echt het aller aller belangrijkste. Heel veel succes woensdag bij de vk
Wilma bedankt voor je lieve reactie. Bij mijn ma kwam ik er pas achter met 12 weken en het was al fout gegaan in week 6 terwijl ik positief bleef testen. Zelfs 2 weken na mijn curettage testte ik nog steeds positief. Toch blijft de angst er dik inzitten. Ik denk dat ik woensdag met knikkende knieën de kamer van de echoscopiste in ga. Bid en hoop door op een goede afloop! Ik hoop voor jou ook een mooie en gezonde zwangerschap!!
Geen goed nieuws vanmorgen nog een test gedaan en het streepje blijft licht. Ik denk dat dit geen goed nieuws is. Bereid me vast voor op miskraam nummer 3....
oh meis.. die testen zeggen niks hoor al kan ik me je zorgen zoooooo goed voorstellen.. hoop dat je morgen goed nieuws krijgt... wat zul je nerveus zijn zeg... hoe laat mag je morgen?? Ik testte overigens ook de ene dag heel donker en een paar dagen later veel lichter hoor.. vlak voor mijn eerste echo nog getest omdat ik geen kwaaltjes meer had toen weet je nog?? was in de 7e wk.. de test was helemaal niet donker meer dus was ook bloednerveus.. ik zag een prachtig kloppend hartje...niks aan de hand....maar goed.. ook dit zal je bezorgdheid niet wegnemen denk ik.. Ik ga voor je duimen meid.... KNUFFFF
Meid bedankt voor je reactie. Toch zie ik het somber in. Ik heb nu tot 2 keer toe een veel lichtere test dan voorheen. Ik hoop zo dat het niks zegt maar ben zo bang...
Heey Aylin, Probeer je niet al te druk te maken meis!!! Ik heb zelf gelukkig nog nooit een mk meegemaakt, maar wel in beide zwangerschappen bloedverlies gehad dat ik er ook zeker van was dat het allemaal fout af zou lopen en ben nu toch alweer 23 weken zwanger van de 2de en ook de eerste is een gezonde knul geworden. Ik duim voor je dat je straks een mooi kloppend hartje zal zien!!! Hoe laat heb je de echo?? Dikke knuffel Liena.