Hallo dames, Ik ben nu dus 5 weken en 4 dagen zwanger. Ik was de laatste dagen behoorlijk beroerd en misselijk steeds. Ik sliep ook heel slecht en daarbij last van een keelontsteking. Ik had nergens trek in, veel kokhalzen. Terwijl ik dat bij mijn zoontje pas met 7 weken allemaal kreeg. Nu sinds gister is het opeens gestopt. Ik heb weer trek. Mn maag is rustig. Wel ben ik nog vreselijk moe. Kan het zijn dat het een slecht teken is? Of kan het dat ik me beter voel omdat ik na weken/maanden slecht slapen 2 nachten goed heb geslapen? Dan doet toch niks aan misselijkheid?
Zouden die symptomen dan niet geweest zijn van een opkomend griepje ofzo? Omdat je zegt dat je keelpijn ook had. Ik zou eerder daaraan denken dan. Maak je maar geen zorgen hoor!
Als je moe bent, word misselijkheid erger. Maar als alle kwalen ineens weg zijn, kan dat een slecht teken zijn. Het hoeft niet natuurlijk...mss ben je morgen wel weer heel erg beroerd. Gaat hier wat op en af met kwalen, behalve de misselijkheid...die blijft hier. Maar is ook de ene dag erger dan de andere dag.
Bij mij had mijn misselijkheid wel degelijk met goede of slechte nachtrust te maken.. En als je dan ook nog een griepje had zal dat zeker niet geholpen hebben. Hopelijk gaat het gewoon allemaal goed, niet alle vrouwen zijn ook misselijk he
Hier was de misselijkheid ook eventjes weg rond de 6 weken zwangerschap om vervolgens in alle hevigheid weer terug te komen. Ik ben er nu vanaf (hoop ik). Volgens mij hoeft het echt niet direct iets slechts te betekenen hoor. Zolang je niet bloed lijkt mij dat je gewoon nog zwanger bent.
Ik heb elke keer 2 'okee' dagen 1 'goede' dag en 4 slechtere dagen. Ik geniet juist van de goede dag, omdat ik dan gewoon alles kan eten en wat energie heb. Ik maakte me ook zorgen toen ik dit voor het eerst merkte, maar bij mij hoort het komen en gaan van symptomen bij de zwangerschap.
Ik heb keelpijn, last van mijn buik en vreselijk misselijk en ben zeker weten niet zwanger! Ik denk dus dat je een buikgriepje gehad hebt.... Het heerst.
Oh dankje voor de geruststellende woorden. Denk dat het met een griepje te maken had dan. Laten we hopen dat de erge misselijkheid weg blijft..
Ik zit met dezelfde angst... Na een aantal dagen echt kotsmisselijk geweest te zijn, heb ik nu al 3 dagen nergens last van. Ik maak me best wel zorgen. Aanstaande woensdag heb ik mijn eerste afspraak bij vk en ook een echo, hopelijk krijg ik dan toch goed nieuws....
De dames hebben gelijk. Niet iedereen wordt misselijk en daarbij kan het een griepje zijn geweest. Laten we ons daar maar aan vast houden.
En jullie hadden inderdaad gelijk! Vandaag heb ik een goede echo gehad waarbij duidelijk een kloppend hartje te zien was. Je kan dus heel goed van kotsmisselijk naar kiplekker gaan zonder dat er iets raars aan de hand is!