wanneer minder wankel lopen?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by martha1980, Jun 8, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. martha1980

martha1980 Actief lid

Aug 14, 2010
    206
    0
    0
    Hoi

Mijn dochtertje is nu net 16 maanden. Met 15 maanden zette ze haar eerste stapjes los, toen even 2 weken niet meer. Toen begon ze er weer mee, dus vanaf 15,5 maand. Vanaf dat moment loopt ze. Ze kruipt nu niet meer, kan zelf opstaan en omdraaien en loopt eigenlijk heel goed. Dat doet ze nu dus 2,5 week ongeveer.
    Maar het valt me wel op dat ze best veel valt. Ik heb het idee dat dit bij mijn oudste helemaal niet zo was, die liep met 13,5 maand. En voor mijn gevoel wel veel steviger al vanaf het begin.
    Zijn er meer kindjes hier die net lopen en nog wel een poosje best wankel zijn? Je merkt dat ze gewoon best vaak naar evenwicht zoekt, zeker als ze bijvoorbeeld op kijkt of zoiets. Hoe lang duurt dit ongeveer? Wil ik te snel denken jullie?
    Bedankt!

2. marike

marike Bekend lid

May 21, 2011
    631
    0
    0
    interieurbouw
    Het kan zijn dat ze toe is aan andere schoenen? Heb ik ook gehad.toen had hij schoenen met en stevigere zool en ging het allemaal wat gemakkelijker. En vallen doen ze toch...arm ventje...met dit mooie weer en korte broek de knietjes stuk vallen. Zielig hoor! Maar uiteindelijk zullen ze wel goed gaan lopen hoop ik :)...

Share This Page