Auto speelgoed voor aan voorstoel

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ikkie97, 8 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.934
    3.945
    113
    Onze grote dochter gaat morgen voor het eerst in de groep-1 autostoel. De maxicosi wordt nu echt wel krap en bovendien vermaakt ze zich vast beter als ze een beetje mee kan kijken naar buiten.

De nieuwe stoel heeft natuurlijk niet zo'n beugel als de maxicosi waar je speeltjes aan kan bevestigen. Aangezien mevrouw haar favoriete bezigheid het weggooien van speeltjes/knuffels is en ik ze dan vervolgens terug moet geven wat weer niet zo handig is tijdens het autorijden, zoek ik iets waar ik dingetjes aan vast kan maken. Aan de voorstoel lkkt me dan het handigst. Weet iemand zoiets en waar je dat kunt kopen? Ik zoek niet zo'n hangzak met vakjes, die ken ik wel dat lijkt me heel leuk als ze wat ouder is.

2. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.141
    8.872
    113
    Ik zou het met een speenkoord (of iets soortgelijks) aan de gordel van de autostoel vast maken. Bij de voorstoel kunnen ze niet vanuit een groep 1 stoel, hier tenminste niet.

3. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Idd, hier hebben we een buggy-boekje aan de gordels vastgemaakt; zit niet in de weg, maar ze kan 'm pakken als ze wil.

Deel Deze Pagina