Ha meiden, Sorry tis echt een beetje een rare vraag, zoals de titel al zegt. Tijdens mn bevalling ben ik nogal ver in geknipt.. Nu ben ik 11 weken verder en zat nog is even goed te kijken van onderen Maar mijn vagina is niet meer mooi een rondje.. Maar heel raar.. Komen allemaal soort van balletjes uit .. Balletjes van vlees. Khad het wel eens meer gezien en toen was ik ergens anders voor naar de arts geweest en die heb gelijk gekeken.. Maar die vond het allemaal er goed uit zien.. Lijk soms ook wel of ik 2 gaatjes ziet bij mn vagina. En ja.. ik weet heus wel dat er ook een plasgaatje zit Wie heeft dit ook wel eens gehad? xxx
Die "balletjes" zijn volgens mij gewoon huidplooien. Zo aan elkaar gehecht, ook vanbinnen. kHeb het ook. Zo lang het gewoon aanvoelt als huid, dus geen harde bolletjes, lijkt het mij dat het geen kwaad kan. En een dokter heeft het ook gezien en vond dat het goed was.
Het kan ook zijn dat je bekkenbodemspier erg uitgerekt is. Daardoor staat het open, zeg maar. Heb ik ook, ziet er raar uit! Komt vanzelf weer goed
Hoihoi, ik heb dat ook een beetje. Doordat alles wat is opgerekt zie je weefsel wat normaal wat meer naar binnen zit.