hey meis alles goed? In mijn geval was ik de avond voor mn NOD erg misselijk. (met overgeven en al) Dit verdween en kwam in alle hevigeheid terug in mn 6e week. (overigens alleen maar 's avonds na het avond eten) Dit heeft tot week 12 aangehouden. Succes deze week en ik duim voor je! Groetjes Mona
Dank je wel Mona! Ik hoop dat ik snel bij jullie "clubje" hoor! De misselijkheid is trouwens weer verdwenen, dus heb er een hard hoofd in!
Meid , zoals je hier leest zegt et niets, de misselijkheid begint meestal in de 6e week, ik heb rond de tijd waar jij nu zit (week voor nod) nog met 2 enorme stoelen lopen slepen van Ikea naar mn huis. Had nergens nog geen weet van, want ik voelde nog helemaal niets. Gewoon afwachten. (hoe moeilijk dat ook is) en tuurlijk kom je ook ooit bij de "club" liefs Mona
Hoi Antonia Ik duim ook gewoon voor je hoor Hopen dat je volgende week al bij de club kan komen Groetjes Kirsten
Dank, je wel meiden! We zien het volgende week wel! (makkelijk gezegd hoor! ) Probeer er maar niet te veel aan te denken!