wanneer misselijk?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Juweeltje, 19 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juweeltje

Juweeltje Bekend lid

27 nov 2007
    541
    0
    0
    Met hoeveel weken zwangerschap werden jullie misselijk?

2. Lelie4

Lelie4 Actief lid

10 feb 2008
    182
    0
    0
    met 4 en een halve week zo ongeveer. Eerst alleen s'avonds, toen ook s'nachts en voordat ik het wist de hele dag..pff. Gelukkig werd het met 9 weken minder!

Hopelijk ontspring je de dans :)

3. Juweeltje

Juweeltje Bekend lid

27 nov 2007
    541
    0
    0
    Ik ben echt alleen misselijk als ik uit de bus kom... en heeeeeeel af en toe s'avond ... Vandaar mijn vraag ;) ... Hoop stiekem dat ik er geen last van krijg maar aan de andere kant... Als ik wel misselijk word weet ik zeker dat ik zwanger ben haha

4. beagle78

beagle78 Bekend lid

7 feb 2008
    720
    1
    0
    ik was misselijk van de 6e tot de 10e week. daarna werd het snel minder gelukkig.

5. Lelie4

Lelie4 Actief lid

10 feb 2008
    182
    0
    0
    Ik vond het ergens ook wel fijn maar aan de andere kant....ahhhh! Ik heb er nu nog af en toe last van dus hopelijk heb ik het ergste gehad!

6. sara80

sara80 Actief lid

14 feb 2008
    125
    0
    0

Misselijkheid hoeft niet altijd het geval te zijn hoor. Ik zelf ben de eerste 4 weken lichtelijk misselijk geweest, daarna niet meer. Ik weet ook niet of dit het geval blijft maar ik weet van veel dames uit mijn omgeving dat ze niet allemaal misselijk waren tijdens de zwangerschap.

7. naatje218

naatje218 Actief lid

21 jul 2007
    259
    0
    0
    Ik was misselijk vanaf 4 weken en dat heeft tot 14 weken geduurd, zelfs gisteren heb ik weer gespuugd.. Ben er met 9 weken zwangerscahp zelfs mee opgenomen.

Geloof me ik snap dat je graag signalen wil hebben dat je zwanger bent, maar misselijkheid is echt geen fijne kwaal, geloof me!

8. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ik ben ook pas 1 keertje misselijk geweest 's ochtends. Ik heb wel vaak last van een flauw gevoel, maar ik wil het geen misselijkheid noemen.

9. matheo

matheo Lid

2 okt 2007
    64
    0
    6
    bediende
    Ik was misselijk van week 5 tot week 12, en dit de hele dag. Alleen als ik sliep was alles in orde, ik sliep dan ook 14uur per dag en voor de rest bleef ik zo dicht mogelijk in de buurt van een toilet, ook had ik altijd een plastic zak bij. Het was vreselijk en ik zou het dolgraag overgeslaan hebben maar aan de andere kant was het een dagelijkse bevestiging van mijn zwangerschap.

10. Kiezeltje

Kiezeltje Bekend lid

11 feb 2008
    655
    1
    0
    Veenendaal
    ik had er last van vanaf week 4, en nu is sinds een aantal dagen wel wat minder, dus ik hoop dat het hierbij blijft

11. Kelly83

Kelly83 Actief lid

11 sep 2007
    286
    0
    0
    Groningen
    Bij mij begon het ongeveer in week 8 tot nu toe nog steeds.het is wel ietsje minder geworden maar er zijn dagen bij dat ik de hele dag misselijk ben en ook moet spugen.

12. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Van week 7 tot en met week 14. Vanaf week 12 iets minder misselijk maar nog steeds elke ochtend overgeven. Vanaf week 14 was het helemaal over gelukkig.
    Zo zie je maar dat het bij iedereen erg verschilt.

13. wendyp

wendyp Niet meer actief

Week 6 t/m 10 was ik echt onwijs misselijk.

Had al bijna een echtscheiding aangevraagd, om te gaan trouwen met de toiletpot. Brrr.

14. Blaak

Blaak Niet meer actief

Ik werd vanaf week 6 ongeveer misselijk bij allebei de zwangerschappen. en dat duurde ook keilang tot het over was, week 16 ongeveer! Nu nog in de ochtend beetje last, maar gelukkig niet zo erg als toen. Bah wat had ik daar een hekel aan zeg! Maar de tijd vliegt wel gelukkig.

15. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    hoi,

Ik heb tot op de dag van vandaag helemaal nergens last van !
    Dus hopelijk blijft het zo !

16. Tammie26

Tammie26 Bekend lid

18 dec 2007
    656
    0
    0
    Rotterdam
    Ik ben misselijk geweest van week 7 tot 15 en dat dag en nacht :(
    Nu nog heel af en toe dat ik ineens moet spugen.

Deel Deze Pagina