hallo allemaal ik ben vrijdag 7 weken zwanger,maar ik heb helemaal nergens last van behalve dat ik wat gevoelige tepels heb. maar is dit wel normaal..herkent iemand dit ook?? ik maak me een beetje zorgen.. misschien een beetje genant maar normaal kon ik niet zo vaak naar de toilet en had ik weleens last van aambeien en ik had gedacht dat ik daar nu al helemaal last van zou krijgen maar gelukkig niet. of zou t kunnen dat ik wat later in de zwangerschap nog last kan krijgen van zwangerschapskwaaltjes? ik heb wel wat meer buik dan normaal,ik voel me ontzettend dik,want als ik zit puilt er echt zo n rand over mijn broek heen. en als je je intakegesprek heb bij de vk,gaan ze dan alleen naar t hartje luisteren??
hallo... wees blij dat je geen klachten hebt.. ik ben 3 maanden echt heel heel ziek geweest zelfs naar het ziekenhuis gemoeten omdat ik zelfs geen water meer kon binnen houden... mijn nicht is ook zwanger en die heeft helemaal nergens geen last van gehad.. alleen idd gevoelige borsten..... het komt vast wel goed.. heb je niet meer eetlust ofzo?? en aambeien hoef je niet perse te krijgen ik heb ze niet.. maar als ze komen komen ze meestal later in je zwangerschap.... het komt allemaal wel goed gr cristel
Ik zit nu bijna op 6 weken en heb ook weinig kwaaltjes: - gevoelige tepels (alleen het puntje) - heel iets meer zichtbare adertjes in mijn tepels - beetje moe Veel meiden zeggen inderdaad dat je blij moet zijn met weinig kwaaltjes Dus laten we inderdaad maar lekker gaan genieten. Wie weet komen de kwaaltjes eerder opzetten dan je denkt Liefs
ik heb bij beide zwangerschappen totaal maar dan ook totaal nergens geen last van gehad in het begin...het is dat ik wist dat ik in verwachting was maar verder, nee niks geen kwaaltjes, alleen later in de zwangerschap vanaf een maand of 6-7 kreeg ik ontzettend last van maagzuur maar daar was met dat spul wat ik voorgeschreven kreeg goed mee te leven, en de laatste week ontzettend beroerd geslapen...maar ik heb tot de laatste dag alles gedaan wat ik normaal ook deed zonder me beroerd - ziek of wat dan ook te voelen, dus wees er blij mee meid dat je nergens geen last van hebt... er zijn er miljoenen die zo met je zouden willen ruilen.
ik ben nu bijna 11 weken zwanger. bij mij vallen de kwalen ook errug mee! Wees idd blij. Maar kan me voorstellen dat je er een beetje mee zit. Nu ben je vaak bang, dat het misschien niet goed is daarbinnen. Ik zelf heb alleen idd ook gevoelige borsten (tepels) en erg moe, wat meer trek in eten, (vreetbuien) vaker naar het toilet, vooral s'nachts. Wat ik voorheen nooit had. Overmorgen mag ik naar de vk voor een echo, dan weten we iets meer, en zijn we misschien gerustgesteld.....
Met zeven weken had ik ook nergens last van. Toch ben ik daarna behoorlijk ziek geweest. De eerste keer bij de VK gaan ze niet naar het hartje luisteren. Het scheelt een beetje per praktijk vanaf hoeveel weken ze dat doen. Bij mijn VK doen ze het vanaf 14 weken. Tijdens je intake wordt er alleen van alles besproken en krijg je een afspraak voor de echo.
de een heeft wel klachten en de ander niet. ik had bij mijn vorige zwangerschap helemaal nergens last van en nu was ik misselijk, doodmoe en hele zere borsten. maar het zegt niets hoor. wees blij. en over je intake gesprek, dat ligt aan de praktijk. bij de meeste is het alleen een gesprek om je gegevens genoteerd te krijgen. en om wat dingen uit te leggen. en je kan je eerste vragen kwijt. sommigen krijgen ook een echo, maar meestal is dat bij een volgende afspraak. je kan ook de praktijk bellen en het vragen.
Ik zou zeggen, tel je zegeningen. Als je geen kwaaltjes hebt lijkt me dat geen straf toch Maar bij mij zette het iets later (rond de 9e) week ook opeens in, dus het kan nog komen hoor...
Wees blij!! Ik ben al weken erg ziek en moet veel rusten en slapen. Kan niet eens meer voor mijn kinderen zorgen. En als ik niet zorg dat ik genoeg eet en vooral drink (waar ik allebei niet aan moet denken) dan lig ik straks in het ziekenhuis. Dus nogmaals WEES BLIJ! Maar als je wilt ruilen dan hoor ik het wel