Hoi Lieve meiden, Er moet me echt even iets van het hart. Vanmorgen is mijn beste vriendin bevallen van een prachtige zoon. Ze wilde dat ik meteen kwam, en dat heb ik natuurlijk ook gedaan. Beer van een ventje, 5 kilo schoon aan de haak, en 53 cm lang. Ik ben uiteraard superblij, met deze nieuwe aanwinst. Het probleem is eigenlijk nu het volgende: We waren zo ongeveer op het zelfde moment zwanger, en liepen een maand van elkaar vandaan. Bij mij ging het falicaal mis, en bij haar ging alles goed. De baby was eigenlijk ongewenst, en ze was er dan ook helemaal niet blij mee. Raar kan het lopen he? Zoals jullie begrijpen voel ik me heel dubbel, zeker omdat juist vandaag de dag is dat iedereen me aan het betuttelen is. Ik wordt er gek van! De moeder was al over mijn buik aan het aaien, de vader begon alweer jou tijd komt echt wel hoor, het komt heus allemaal goed. Dit zijn nou juist de dingen die IK niet wil horen, Ik ben niet zielig en Ik wil niet zielig gevonden worden. Ben ook zo gefrustreerd nu, en baal er gewoon van. Het klinkt misschien stom hoor allemaal, maar had even sterk de behoefte om dit te typen. Wellicht zijn er meer mensen die zo denken als ik. Liefs, Elvira
Hey Elvira, Ik begrijp je helemaal. Mijn schoonzus is ook enkel weken geleden bevallen... Langs de ene kant ben je superblij voor hen (zij waren ook wel al een tijdje aan het proberen) maar langs de andere kant doet het wel pijn. Zeker al die domme opmerkingen die je vooral op zo'n moment niet wil horen... Weet je, ze bedoelen het wel goed hoor... Ik denk dat iedereen wel deze momenten doormaakt waarop je niet kan reageren... dus mag je gerust hier je frustaties eens komen uitleven. Enne, hij heeft gelijk hoor... jouw tijd komt nog
He Viertje, zuur is dat. Je wordt ondanks de blijdschap voor hun toch weer geconfronteerd met je eigen verdriet. en niemand kan je daarin oppeppen met de woorden jouw tijd komt nog wel...Dat zal best.....en dat tutten aan je buik is waarschijnlijk ook niet waar je op zit te wachten. Je mag best effe balen en misschien een traantje laten. wees lekker effe gefrustreerd, dat mag. sterkte
Lieffie...... Kan het me zo goed voorstellen...Logisch die gevoelens jij had nu ook een kleintje in je armen kunnen hebben.... Eentje die meer dan gewenst is.... Uit maar lekker je frustraties hier hoor..... DIkke knuf, Hannah
Hey Elvira, Begrijp je gevoelens heel goed! Goed dat je hier je verhaal kwijt kan en dat er mensen zijn die je ook begrijpen! Sterkte, liefs van Mirjam
Lieve lieve lieve lieve Vier, Maanden strubbel je al met het vooruitzicht van dit moment. Je weet dat het komen gaat maar: hoe hard gaat dit aankomen? Je neemt je voor dat je vooral blij en trots zult zijn op dit kindje en dat ben je ook. Toch doet het zeer en dat is logisch. Het verkeerde kindje is eigenlijk weggaan, hoe erg dat misschien ook klinkt. Het lijkt me heel goed dat je hier je hart lucht, je moet het ook kwijt meid! Vele zullen weten hoe je je voelt en dat steunt je misschien een beetje. Geef het de tijd meis, dat is het enige wat helpt. Doe ook alles op jouw tempo! Heel veel sterkte...ik gedachte ben ik bij jou! Je weet me te vinden he! Liefs
Ook namens mij een hele dikke knuf ! Zijn steeds dubbele gevoelens weer hé ! Net zoals iedereen (in mijn omgeving) die zwanger wordt via via me vertelt dat die of die zwanger is... zo zijn er ondertss al 4 bevallen waarvan ik eigenlijk (zogezegd) nooit wist dat ze zwanger waren ! Dan denk ik soms ben niet van porselein hoor, kan wel wat hebben ! Raar hoe mensen in dergelijke gevallen denken hé ... maar ik blijf ook heel erg vr je duimen ... in blij nieuws maar ook in minder goed nieuws lucht je je hartje hier maar ... voelt steeds zo goed dat er wordt geluisterd zonder vooroordeel ! Steek effe kop doorheen de pjoeter en geeft je een dikke smak !
Hoi Hoi, Bedankt voor al jullie lieve reactie, en woorden. Inmiddels gaat het al een stuk beter hoor, moest het gewoon even overpijnzen. Devon is een prachtventje, en gisteren zijn we er nog met een geboorte taart lang gegaan. Allemaal een heel fijn weekend. Dikke kus, Vier
Hoi Elvira, en de rest Ook ik heb hier last van! Ook al ben ik dan wel zwanger. Sinds dat we het aan het proberen waren tot het moment dat het raak was, 14 rondes later, krijgt hier steun van zoveel lieve meiden, die je dan nog niet eens persoonlijk kent. Ik vind het erg rot dat sommige hier op het forum zoveel pijn en ellende hebben en dat het allemaal niet wil vlotten. Dat ik me soms ontzettend vervelend voel om dat alles te lezen, terwijl ik een zwangerschap uit het boekje heb. Ik heb nergens last van gehad, geen enkel pijntje( ja behalve overtijd nu!) maar verder helemaal niets. Ik wens het jullie dan ook allemaal toe, die 2 verdomde streepjes op een test, die heerlijke dikke buik( die ik dan niet heb, ben maar 2 kilo aangekomen) en daarna die wolk van een baby. Meiden ik kan maar een ding nog zeggen, jullie zijn allemaal de allerbeste, en ik hoop met heel mijn hart dat jullie me allemaal mogen volgen. Liefs en een hele dikke knuffel Jetje
Ik zit met tranen in mijn ogen ben een softie geworden door de hormonen haha..maar je loopt idd over tijd..hoop voor je dat hij/zij er snel uitkomt liefs kaatje
Dacht toch echt dat ik gereageerd had op je al eerder in je topic, maar zal wel van plan geweest zijn. Gelukkig voel je , je zelf al wel beter. Valt nie mee om hier rechtop in te blijven staan en dan opeens alle aandacht die je liever niet wilt. omdat je dan op de feit gedrukt raakt. Ik tel met je mee tot de dag dat je weer met je poging gaat beginnen. Is alles rond mbt de verzekeraar enz.? LIEK