wanneer moet de baby kamer ongeveer klaar

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Deng, 20 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chieffie

Chieffie Bekend lid

28 mei 2008
    581
    0
    0
    Assistent manager Service & Diensten
    Rotterdam
    Wij zijn helemaal klaar (Denk met 33 weken laatste gedaan), de babykamer, de wieg, de box, zelfs het traphekje heb ik al opgehangen :D

Onze moeders lachen ons uit, maar ik heb zoiets van: Straks is ze er en dan kan ik alles maar vast klaar hebben staan :D Je gaat toch ook niet boren en timmeren als de baby slaapt :p En de katten kunnen alvast aan alles wennen zonder dat er ook nog iemand in ligt.

2. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Het kamertje is gewit en vloer ligt, het is nu wachten
    op wiegje (door moeder bekleed) en commode (door vader
    geschildert) dan ben ik bijna klaar op wat kleine details na..
    Dus ik denk dat ik voor de 30ste week klaar ben.... :oops:
    Wel snel maar vk verwacht het wat eerder dus liever iets
    te vroeg klaar dan te laat....

3. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    ik kan ons kamertje met 23 weken kant en klaar

en nu is het wachten op de kleine meid hahaha

jason sliep tot een jaar bij ons op de kamer heerlijk vond en dat en hij ook

nu slaapt ie alweer gewoon anderhalf jaar alleen op zijn kamertje en vanaf begin af aan ging het prima

4. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.060
    2.201
    113
    Brabant
    ik ga nu ook echtecht aan het kamertje verder.
    We hebben nu een plan (het was een rommelkamer) gewoon alles eruit en aan het kamertje gaan werken. En vervolgens de rommel op gaan ruimen...:)
    Dusssss we gaan beginnen.. krijg de kriebels (pos.) van jullie verhalen!
    @ nony waarom verwacht de vk jullie kindje eerder?

5. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Chieffie...de gordijnen moeten nog :rolleyes:

6. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    @ taliaa Tja waarom ze dat denken is niet echt duidelijk,
    groote van kindje, hoogte van baarmoeder....
    Ze houden het in de gaten, het is in ieder geval geen
    suiker....
    Ik wacht geduldig af..... :rolleyes:

7. Chieffie

Chieffie Bekend lid

28 mei 2008
    581
    0
    0
    Assistent manager Service & Diensten
    Rotterdam
    Waarom zeg je dat nou b***ch :p We moeten eerst de railsjes nog hebben anders hingen ze allang :p Morgen naar de IKEA weet je nog :p

8. Puck70

Puck70 Bekend lid

6 jan 2008
    759
    0
    0
    Uhm, ja...

nou, dan ga ik maar snel besjes zoeken, voordat mijn man terugkomt en me aan mijn haren naar binnen sleurt omdat het vuurtje nog niet klaar is... :) :)

9. Tisse zijn kamer is oook nog niet klaar. Ik ga er deze zomer aan beginnen, maar ben nog op zoek naar een kamerthema! Nu slaapt hij nog bij ons op de kamer.

10. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    wij gaan er binnenkort aan beginnen. we wonen op een appartement met 2 slaapkamers (waarvan een nu gewoon een rommelkamer is enzo) deze moet helemaal leeg gemaakt worden en effe behangen. dat doet mijn schoonvader in 1 van de komende 3 weken! want week 30 (over 3 weekjes dusss!) komen ze eindelijk mijn kinderkamer brengen. ben dan pas 27weken, maarja, liever vroeg dan laat :) en dan kan het nog lekker luchten enzo. kan niet meer wachten tot het kamertje erin staat :)

11. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.814
    4.057
    113
    Ik ben (op de lamp ophangen na) helemaal klaar met de kamer. Ik heb ooit gehoord dat je bij 7 maanden klaar moet zijn voor de komst van de kleine. Ik heb dit zelf ook een beetje aangehouden met de planning en het doen van dingen.

12. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Wij gaan binnen een maand na de bevalling verhuizen en hebben besloten de meubeltjes in het nieuwe huis te laten bezorgen. Voor onze kleine wordt het kamertje dus pas klaar gemaakt na de verhuizing. (tot die tijd slaapt het in de kinderwagenbak, volgens de verloskundige een prima optie)

13. Kikkervisje

Kikkervisje Actief lid

14 dec 2007
    235
    1
    0
    :confused: Oooi kijk je daar niet vreselijk tegenop? Wij zijn in maart nog even snel verhuist en ik zit nu zonder keuken omdat mijn schoonvader maar niet opschiet met het plaatsen van de nieuwe.
    Maar zo kort na de bevalling een hele verhuizing? Ik moet er niet aan denken...

14. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    hi corien,
    wij gaan ook ongeveer 1 a 2 maanden na de bevalling verhuizen. het is een nieuwbouwhuis, dus we weten nog niet precies wanneer we de sleutel krijgen. waarschijnlijk in september en dan moeten we nog wat dingen klussen. omdat we ook niet precies weten wanneer onze dochter komt (23 augustus uitgerekend), hebben wij er voor gekozen om een kamertje in ons oude huis te maken. maar de kinderwagen kan ook prima hoor! het is maar net wat jou de meeste rust geeft in zulke tijden. veel succes met bevallen en verhuizen!
    liefs, lauwie

15. casedy

casedy Actief lid

25 feb 2007
    256
    0
    0
    wij hebben het zelfde.
    Ons huis is 5 maanden na de bevalling klaar.
    tot die tijd slaapt het lekker bij ons op de kamer.
    Laat de meubeltjes gewoon bezorgen en zet alleen het bedje in elkaar.
    Mijn vader maakt een soort comode en klaar is kees.
    echte kamertje komt wel in het nieuw huis.

16. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    wij zullen de kamer beetje optijd mee moeten beginnen muren moeten opnieuw gestuuct worden of hoe je het schrijft behangen dan erover heen verven bedrading weg werken meubels verven en nog meer vervelende rot dingen. nadeel is ventje moet het alleen doen want ik zit met een instabiele rug had ik al veel langer maar goed mag dus amper wat doen van doker en therapeut. :( de kleine dingen alleen. en familie woont 1 a 2 uur weg.

wij willen het wel rond 27 weken afhebben is ons ook aangeraden door de kraamzorg. ja wrom weet het niet.
    maar goed dan heb ik nog echt niet de leuke spulletjes erstaan wel bedje commode en kast en geverft behangen enzovoort.

17. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    Ik heb tot 35 weken de babykamer opgestappeld staan omdat er nog een zolderkamer verbouwd moest worden zodat wij daar kunnen gaan slapen en daarna kon onze kamer omgebouwd worden tot babykamer. begin 36 weken was het grove babykamer werk af. Als het goed is staat morgen de commode en dan is alles af en ingericht. En ons bed staat nu op de babykamer zodat ik dicht bij de wc ben. Na een paar weken verhuizen we lekker naar onze eigen nieuwe kamer.

18. Vlerkje

Vlerkje Actief lid

14 jun 2008
    419
    0
    0
    Receptioniste/Studente
    Zoals het er nu voor staat hebben wij de babykamer eind augustus helemaal af, ik ben dan 25 weken zwanger ongeveer. Vind het zelf wel een fijn vooruitzicht dat we alles al zo vroeg op orde hebben, omdat ik al vanaf week 11 last heb van flinke bekkeninstabiliteit en de baberd me niet echt spaart van de nodige zwangerschapsklachten... Als ik tot later in mijn zwangerschap wacht is de kans groot dat ik zelf nergens meer mee kan helpen.

19. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Nou toevallig heeft mijn vriend vandaag de meubeltjes in elkaar gezet, dus het is nu alleen nog een kwestie van alles inruimen en aankleden met accessoires! Klamboe ophangen, leuke bloempotten enzo en dan alles een plekje geven! Dus de aankomende weken zijn dat wel leuke dingen en kan je het helemaal naar je eigen zin inrichten.

De meubeltjes hadden wij al 2 weken geleden gehad maar we zijn nog op vakantie geweest dus vandaar dat het nu pas in elkaar staat!

20. Hes2110

Hes2110 Lid

17 jan 2008
    49
    0
    0
    almere
    Ik heb al m'n spullen al binnen, maar het kamertje moet nog gestuucd en geschilderd worden en ook een nieuwe vloer moeten wij nog kopen. Ik hoop dat het kamertje met 32 weken af is.

Deel Deze Pagina