wanneer moet de baby kamer ongeveer klaar

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Deng, 20 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. inkie1980

inkie1980 Bekend lid

13 mei 2007
    557
    0
    0
    rozenburg
    ja is ook zo maar als je er over na denkt...als t met 7 maanden komt ligt t nog in t ziekenhuis een paar weken als t goed is.dus is t nog niet thuis.
    maar wij hadden t met 6 maanden ook allemaal klaar hoor.

moet je je voorstellen dat je met 30 weken ofzo al bevalt en elke dag in t ziekenhuis zit bij die kleine....heb je dan nog zin in die kamer te knutselen.
    ik denk dat mn hoofd er niet naar zou staan.
    nu heb ik geen ervaring omdat ik met 40+4 in t ziekenhuis bevallen ben met keizersnede.
    maar een vriendin van me is 1,5 wk geleden bevallen met 30 wk en die zit elke dag in t ziekenhuis en je voelt je toch wel behoorlijk k*t ( :oops: )
    ik denk niet dat die denken "goh laat ik nog ff leuk met t kamertje aan de klus gaan als ik straks thuis kom na een lange dag".
    je hebt dan wel genoeg aan je hoofd!

maar over dat op je kamer slapen.
    ik heb een week in t ziekenhuis gelegen en de kleine had geelzucht dus lag een ruime week op de couveuse afd.
    dus die heeft maar 1 nachtje naast me gelegen.
    dus wij waren al gewend dat ze niet bij ons lag.
    toen ze thuis kwam heeft ze 1 nachtje op de kamer gelegen.en de nacht erna op dr eigen kamer in dr ledikantje.
    overdag slaapt ze ook alleen en ben je er ook niet bij dus waarom snachts niet.
    als ze huilt dan hoor ik t snel genoeg.en mijn vriend slaapt erg licht vaak dus heeft een oordopje in snachts.en die kon er ook niet tegen op onze kamer.die geluidjes allemaal :)

Deel Deze Pagina