ik ben op zoel naar een leuke verzorgings tas. en vroeg me af waar jullie hem hebben gekocht of besteld en wat jullie er voor betaald hebben (als ik vragen mag) want ik zie een hele hoop verschillende prijssen. al vast bedankt liefs sabrina
Heb er 1 gratis gekregen bij een abonnement op het blad Kinderen. Was een mooie tas van Lief maar aan de kleine kant. Ik gebruik meestal een weekendtas. Bevalt een stuk beter.
ik heb bij de tassenwinkel een tas van Converse gekocht. geen officiele luiertas maar wel erg geschikt. stevig materiaal, stoere tas dus ook door manlief te gebruiken en makkelijk af te nemen met een doekje. 40 euro geloof ik. succes!
ik heb nu deze gevonden lijkt me wel heel leuk.ook voor later voor de kleine wat vinden jullie: http://www.perbambini.nl/verzorgingstas ... p-196.html
Hij is wel leuk ja (hou zelf niet zo heel erg van 't kinderlijke)....Moet je man/vriend er ook mee lopen? Ik heb er één gekocht bij prenatal, met bloemen. Volgens mij was ie 29,95 in de aanbieding. Maar mijn vriend vond zo'n tas iets minder.
ik heb een grote oililly weekend tas die tas was 129 euro een luiertas die bij de quinny speedi hoort die koste 60 euro en van de week heb ik bij babyplanet een leuke luiertas gekocht wit met zwarte bloementjes van het merk name it die kost 45 euro heb zoiezo al een grote tassen tic dus dat heeft zig ook uitgebreid naar luiertassen
Wibra ik dacht 5 euro maar het kan ook 10 euro zijn. Het was een donkerblauwe met een schilpad erop. Ontzettend leuk ding en super handig met vakjes en veel ruimte, heb er 2 jaar lang veel plezier van gehad maar hij is ondertussen wel aan vervanging toe
Ik had een hele fijne bij de kinderwagen gekregen, alleen die is na zeer intensief gebruik vervangen. Heb van mijn schoonmoeder als kraamcadeautje een kipling tas gekregen.