wanneer moet de babykamer klaar zijn

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Pandora, 21 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    ik ben een rare maar ik wil alles met 26 weken afhebben.
    mijn redenering: een kindje is dan levensvatbaar, mocht het onverhoopt dan geboren worden dan wil ik me niet druk hoeven maken over het kamertje, maar gewoon bij mn uk in het ziekenhuis kunnen zijn. En ik wil alles zelf doen dus familie wil ik dan niet dat die het afmaken....

hier moet dus nog 1 muurtje geschilderd worden en dan alles wassen.

2. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    als je zorgt dat je al het verfwerk,vloer,raambedekking,wasjes van kleertjes en beddengoed etc af hebt voordat de meubels komen heb je het in een dag toch wel af? questie van bed opmaken,kast in ruimen..klaar!

3. Baby4

Baby4 Bekend lid

1 mrt 2008
    854
    271
    63
    Vrouw
    Alles is al af ben nu de kleertjes aan het strijken en dan nog de bekleding van de maxi cosi en wagen wassen.
    Bedje maak ik pas op rond 36 weken.
    Ik ben wel een bommetje nesteldrang hoor moet ik eerlijk zeggen.

4. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    mijn zwangerschap verliep prima, totdat ze er met een groeiecho achter kwamen dat de baby een groeiachterstand had en in het ziekenhuis moest blijven met verplichte bedrust.
    Wat was ik blij dat alles zo goed als klaar was, moet er niet aan denken dat ikzelf niet het kamertje enz in kon richten..

5. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Wij hebben voor ons zelf bedacht dat we het fijn vinden als het kamertje rond week 32 klaar is.
    Maar goed, ik zit helaas volledig in de ziektewet door bekkeninstabiliteit en dus ga ik als een tiet :D
    Heb alle kleertjes al gewassen (ik verveelde me :)), het bedje opgemaakt (staat zo lekker 'af') en momenteel ben ik druk bezig met de accessoires.
    Niet alles is klaar, er zijn nog wat kleine dingetjes die gedaan moeten worden maar over het algemeen zijn we echt al een heel eind op weg en is ie in principe helemaal klaar...

Beetje vroeg dus, maar wel heerlijke bezigheidstherapie voor mij ;)

6. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Ik ben nu 24 weken dus heb nog wel effies.
    We zitten nog best midden in de verhuizing.
    De babykamer is wit geverfd, alleen de kozijnen en deur nog wit schilderen. De vloer ligt er nog niet. Gordijnen ook niet. En moet nog een hele babykamer kopen en de rest van de uitzet!!

Pfffff wil het eind deze maand allemaal kopen. Hopelijk heb ik dan mijn vakantietoeslag + eindejaarsuitkering binnen omdat ik uit dienst ga!

7. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Hier beide keren pas met 37 weken. Bij de eerste nog wezen verhuizen met 36 weken dus toen kon het ook niet anders.

8. mam1985

mam1985 Actief lid

6 apr 2010
    232
    1
    0
    NULL
    NULL
    Bij de 1e 6 weken van te voren klaar ivm verhuizen. Bij de 2e met 26 weken al. Gelukkig achteraf want laatste weken kon ik niet veel meer en ben met 31,5 weken bevallen. Hebben ons daar in ieder geval niet meer druk over hoeven te maken.

9. Daphne B

Daphne B Bekend lid

26 feb 2008
    593
    0
    0
    import-brabo
    Haha, hier hoeft de babykamer pas klaar als de kleine meid iets van een half jaar is. Ze slaapt de eerste tijd bij ons op de kamer in een cosleeper en het aankleedkussen en de kleertjes liggen daar ook.
    Haar eigen kamertje is nu nog half opslaghok, ik ben van vriendlief afhankelijk voor het leegmaken daarvan dus als die meer tijd heft komt het er wel van.:)

Deel Deze Pagina