Hallo, ik heb een vraagje: Op de 9 maanden beurs kun je echo's laten maken. Maaaaaaarrrrr.... hoe duur zijn deze? Weet iemand misschien nog van vorig jaar hoe duur ze ongeveer waren? Groetjes.
Wij staan op de negen maanden beurs in de Rai te Amsterdam van 14-18 februari. We kunnen u een prachtige 2/3/4D echo van ca 15 minuten aanbieden voor de beursprijs van 75 euro Dit staat op de site van Baby in Beeld. Ik vind dit dus best wel duur voor maar 15 minuten.
Dat is idd wel duur ja dan ga ik liever naar een echobureau daar kost het 85 euro met dvd, 5x 3 en 4d foto's.
Ook Kruidvat is aanwezig op de negen-maanden-beurs in de Amsterdam RAI. Zoals je van ons gewend bent, zullen wij je verrassen met spetterende aanbiedingen en leuke activiteiten! Wil jij bijvoorbeeld een echofoto van het kindje in je buik? Kom dan naar de Kruidvat stand (08:203), want hier kun je GRATIS een echofoto laten maken. En dit is nog lang niet alles!
Het is duur,en je ligt er ook niet lang, als je dan toch een 3d echo wil laten doen, zou ik echt naar z'n echobureau gaan, ze nemen de tijd voor je, heb je meer waar voor je geld.... Ik ben naar z'n echobureau geweest.
Ik heb vorig jaar voor 40 Euro een kwartier naar mijn kindje mogen kijken. 3D was toen geen optie omdat ik pas 13 weken zwanger was, maar de gewone echo was ook prima. Ik kreeg 4 fotos mee. Kruidvat kon inderdaad ook, maar volgens mij moest je daar in de rij gaan staan en kon je geen afspraak maken.
maar...... We kunnen u een prachtige 2/3/4D echo van ca 15 minuten aanbieden voor de beursprijs van 75 euro. We verzorgen voor u een prachtige eerste kennismaking met uw baby. Indien mogelijk , en als u het wilt , zeggen we ook of het een jongen of een meisje is. U neemt ook een DVD van uw baby met gesproken tekst en een cd-rom met minimaal 10 foto"s mee naar huis. dus dan lijkt het mij goedkoper als ik een beetje op de site`s kijkt hoe duur het is met dvd en foto`s.......
Ik laat donderdag in Almere een echo maken bij babyfocus 2d/3d/4d echo, op DVD of video, kleuren- en zwartwitfoto's op CD-ROM, grote zwart/wit foto's 99,50 Een afspraak duurt ongeveer 45 minuten waarvan ongeveer 20 ge-echod wordt. Bij de 3D/4D echo duurt de afspraak 60 minuten waarvan ongeveer 35 minuten ge-echo-d wordt. Behalve de DVD krijg je ook enkele foto's. Deze foto's worden op CD-ROM gezet, zodat de kwaliteit bewaard blijft. http://www.babyfocus.nl
hmm waarom bij mij zo duur? bij ons is 2D Echo op DVD met minimaal 4 zwart/wit foto's 70,- en daar doen ze 2,3 en 4 d voor omg. rotterdam is op de beurs denk ik goedkoper of zie ik dat verkeerd op de vroege ochtend hhihi
Ik was 100 euro kwijt en heb echt een dvd van ruim 35 minuten 2/3/4/ d. Verder voor 7 euro alle gemaakte foto's op cd, dat zijn er ongeveer 25. Was bij babyview, zit die niet ook in de buurt van Rotterdam?
Hoi Hoi Ja dat klopt ik heb dat ook gedaan en ik heb een Dvd mee gekregen met de echo en een cd rom met alle foto's ik heb alle zwart wit echoo foto's gewoon zo los ook mee gekregen en een aantal 3d foto's... Voor de rest staat alles ook nog eens op die ene cd-rom... Ik heb het toen in barendrecht laten maken en ik ga het echt nog een keertje doen ik was toen namelijk 24 wkn zwanger en die kleine wilde zijn gezichtje niet laten zien ( nu al eigenwijs )... Maar is Babyvieuw de enigste in omgeving Rotterdam die het doet ?
Wij zijn bij Babyvision geweest (In Delft). 45 Minuten op DVD, inclusief 2 kleurenfoto's en 5 zwart-wit foto's. Ze nemen echt de tijd voor je. Dit kost 95 Euro. (Wil je in de avond of in het weekend dan kost het 5 euro extra). http://www.babyvision.nl/