Hallo meiden, 2 dagen voor mijn nod, net getest en nog niets te bekennen. Ben ik misschien nog wat te vroeg of moet ik me erop in stellen dat mijn menstruatie eraan komt? Heb verder geen symptomen zoals kramp of pijnlijke borsten, dit had ik vorige maand wel voordat ik ongesteld moest worden. Ik weet dat het alle kanten op kan gaan, heb denk ik gewoon even een hart onder de riem nodig. Die onzekerheid wat een ellende... Groetjes
Ja het is heel frustrerend, je probeert er niet zo mee bezig te zijn, alles wat je spontaan voelt ga je willen koppelen aan het eventueel zwanger kunnen zijn, en natuurlijk lees ik hier veel dat sommige zelfs pas positief testen na hun nod dus inderdaad er is nog hoop. Wat duren die dagen rond je nod toch ontzettend lang. Ongelofelijk.
Inderdaad nog even afwachten. Spannend altijd he? En inderdaad je staat er zelf continue bij stil en wil het van je afzetten maar ik weet hoe moeilijk dit is. Dat lukt 90 % van de tijd toch niet Succes nog even!
Sterkte meis. Goed dat je wacht; bakken geld kosten de tests en je doet er toch 1 op nod. Plus de stress als een vroege test negatief is! Bedenk dat symptomen niks zeggen; Ik heb meer symptomen als ik ongesteld ben dan dat ik de eerste weken zwangerschap had.
Ik begin er nu zelfs over na te denken om mijn nod af te wachten voor ik weer ga testten, begin die witte testen en teleurstellingen toch wel een beetje zat te worden