Angie, ik heb deze ronde voor het eerst de ovu testen van zw&k gebruikt en ben daar zeer tevreden over. Ik was ook begonnen met die van de KV maar die gaf vals positief aan, ik had mijn ei namelijk pas 1 week later! Was dus blij dat ik gelijk overgestapt ben naar zw&k. Succes met testen & klussen.
Gisteren was 't streepje een stuk duidelijker! Vanavond nog één keer testen...denk dat de piek vandaag is.
Hey!! Waar kan ik die zw&k testen vinden?? Van die van de kruidvat wordt ik niet veel wijzer. nu do en vr een wit vlak en gisteren en vandaag een heel vaag streepje (dus negatief) Morgen gebruik in de laatste...
Hallo allemaal, Ik ben hier nieuw op het Forum en had een vraag over het gebruik van ovulatietesten. Ik ben eind augustus 2010 gestopt met de pil (na 11 jaar gebruik) en heb ontdekt dat ik lange cyslussen heb. Namelijk 70-42-40-39 dagen. Had voor het pilgebruik altijd regematige cyclus van 28 dagen, dus ja baal hier best wel wat van.. Zou het zo kunnen zijn dat deze lange cyclussen nog komen door het "ontpillen" of kan ik nu aannemen dat dit bij mij hoort ?? Om mijn eisprong vast te kunnen stellen wil ik deze cyclus beginnen met ovulatietesten. Alleen de vraag is wanneer ik hiermee moet beginnen. Op internet staat dat ik ongeveer 2,5 week voor mijn volgende menstruatie moet beginnen met testen, alleen ben ik bang dat mijn eisprong misschien nu deze keer wel eerder is en ik deze mis. Wat is jullie ervaring hiermee ?? Alvast bedankt!