welke autostoel is het beste getest en welke heb jij

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Hajar, 16 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hajar

Hajar Actief lid

25 okt 2010
    302
    0
    16
    NULL
    NULL
    er zijn er zoveel dat ik niet meer weet welke nou geschikt is voor onze kleine. ben opzoek naar een autostoel vanaf 9 maanden

2. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.870
    2
    38
    Brabant
    Wij hebben de maxicosi tobi. Bevalt goed!

3. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    de kiddy energie pro en de mc tobi komen het beste uit de test en bij de isofix stoeltjes romer duo plus, mc pearl, kiddy energie pro 2 en cybex juno fix

Wij hebben de maxi cosi priori xp, ook gewoon een prima veilige stoel.

4. zustertje

zustertje Niet meer actief

Wij hebben de maxicosi toby en zijn er super tevreden over en onze dochter ook die zit er als een prinses is en kan alles goed zien (stoel is lekker hoog)

5. ptriies

ptriies Lid

15 jun 2012
    63
    0
    0
    Almere
    hoi hoi,

Ik ben me ook alvast even aan het oriënteren... Mogen er überhaupt wel onveilige kinderstoelen worden verkocht in Nederland? Ze hebben allemaal toch een soort keurmerk, of is dat niet zo? Want ik zag net dat de prijzen nogal uiteenlopen, en ik heb er 2 nodig en wil echt niet teveel geld uitgeven

6. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant

Alle stoelen in nederland hebben een keurmerk, anders mogen ze niet verkocht worden.

Wij hebben een maxicosi priori overjarig kleurtje voor 89 euro

7. Kinderzitjestest - ANWB Hierbij de link van de anwb kinderzitjes test. Er mogen geen echt slechte zitjes verkocht worden in NL, maar sommige stoelen scoren toch onvoldoende.

Ik heb toentertijd hiernaar gekeken en daarna mijn zoon in de winkel in een paar stoeltjes laten zitten. Hij zat het beste in de maxi cosi tobi.

8. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.828
    3.624
    113
    Wij hebben een maxi cosi Pearl (alleen te gebruiken icm een familyfix) en een maxi cosi Tobi. Ik ben met allebei de stoeltjes erg tevreden. Ze zijn stevig, comfortabel en gebruiksvriendelijk, en komen goed uit de testen.

9. Hajar

Hajar Actief lid

25 okt 2010
    302
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik sta ook versteld van dat er een aantal stoelen onvoldoende gescoord hebben.Wij zitten vaak in de auto en ik wil een fijne, veilige stoel. Ik zal naar de toby kijken thanxxx voor de tips.

Deel Deze Pagina