Dit kan echt niet goed zijn. Eerst had ik 3 dagen voor de stopweek een menstruatie. en nu weer 2 weken bezig met de strip en het begint nu weer met bruinverlies. Ik snap hier nu echt niets meer van, ik heb wel gelezen dat je af en toe een doorbraakbloeding kan hebben, maar dit kan volgens mij geen goed teken zijn. Wat denken jullie? Gr Scootermuis
Slik hem al langer als 3 mnd, ik slik hem namelijk al vanaf juli. Dus ik weet echt niet waar het aan ligt. Gr scootermuis
Heb het ook wel eens gehad met een pil, bleek te licht te zijn voor mij. Sinds ik aan de Diane was, had ik nergens meer last van. Dus ff naar de huisarts!
Ik heb het ook gehad alleen slikte ik toen de pil nog niet langer dan 3 maanden dus dan was het geen probleem. Als ik jou was zou ik gewoon een afspraak maken met je huisarts en een andere pil proberen.
hej scootermuis, ik heb een aantal van je eerdere topics teruggelezen en ik wil je niet bang maken ofzo maar heb je wel eens aan een soa gedacht? ik heb namelijk de zelfde klachten als jij nl: *meer of andere afscheiding dan normaal; *opgeblazen gevoel; *lichtelijk misselijk; *abnormaal bloedverlies, bijvoorbeeld tussen twee menstruatie-perioden *pijn bij het vrijen; *pijn in de onderbuik. ik dacht eerst dat ik misschien zwanger was, dit is uitgesloten door een inwendige echo maar nu wordt er gekeken naar een soa.. (chlamydia) Dit zijn namelijk de klachten (als je geluk hebt, sommige vrouwen krijgen helemaal geen klachten en kunnen uiteindelijk onvruchtbaar worden omdat je er dan veel te laat bij bent) Dus mischien kun je bij je ha vragen om een soa test? (want geloof me, hier moet je zelf mee komen, zelf bedenken ze zoiets niet) succes igg!