Help

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door floating, 21 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. floating

floating Nieuw lid

21 mrt 2011
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop dat iemand hiermee kan helpen..
    Ik ben een aantal keer vergeten de pil te slikken van mijn vorige strip. Het is alleen zo dat ik al ongeveer 2,5 maand de pil doorslik. Nu heb ik 12 maart onveilige sex gehad. Dit was dan omgerekend in mijn eerste week van het slikken van de pil.
    We hebben de volgende ochtend een MAP gehaald. Maar ik moest verschrikkelijk kotsen na 2 uur.

Nu ben ik eigenlijk na de MAP gestopt met mn pil, en wilde een stopweek inlassen. Alleen ik ben nog steeds niet ongesteld geworden. Ik heb veel last van misselijkheid, moe zijn en hoofdpijn, maar daarvan denk ik eigenlijk dat ik het mezelf inbeeld. Omdat ik bang ben dat ik misschien zwanger ben, snap je?

Ik denk niet dat ik zwanger ben, omdat ik denk dat mijn ongesteldheid gewoon een beetje door de war is van de map. Want stel dat er een bevruchting was, merk je dat al zo snel aan je ongesteldheid? Moet ik een test doen?
    Ik hoop echt heel erg dat iemand kan helpen, heel erg bedankt in ieder geval alvast!

2. Bri

Bri Niet meer actief

Als je alleen op 12 maart onveilige seks hebt gehad, is het nu nog erg vroeg om een zwangerschapstest te doen. Ik zou daar nog even mee wachten tot over een week.
    Het uitblijven van een bloeding zegt denk ik nog niet zoveel. Van je hormoonspiegel zal nu niet veel kloppen. (je had ook wél een paar dagen na de MAP een onttrekkingsbloeding kunnen krijgen, terwijl je wel zwanger bent, bijvoorbeeld.)

Als ik jou was, zou ik sowieso volgende week een testje doen, ook als je nog wel een bloeding krijgt in de tussentijd.
    sterkte met afwachten!

Deel Deze Pagina