beste lieve dames! ik heb net mijn eerste ontpil maand gehad ben na 26 dagen ongesteld geworden ben blij dat ik niet zolang heb hoeven wachten tot ik ongesteld werd dat zie ik soms ook wel eens! aangezien ik er niet zo veel verstand van heb moet ik nu dan gewoon deze cyclus aanhouden? of wat deden jullie liefs love7
Ik zou zien wanneer je volgende menstruatie komt en die aanhouden om zeker te zijn, maar ondertussen wel verder klussen
Ben t eens met Podiki. Je weet namelijk nooit of je cyclus zo blijft of dat dit puur geluk was en t de volgende keer weer langer duurt. Maar als je per se wil testen zou ik sowieso minimaal 30 dagen aanhouden.
Toen ik stopte met de pil had ik eerste maand ook normale cyclus en daarna ook nog een paar x totdat ik ineens niet meer oni werd test gedaan negatief naar dokter bloedtest negatief kreeg toen verwijsbrief van dokter omdat ik 2 halbe mnd niet ongi was weekje voor ik naar de gyn moest werd ik ongi en toen iedere keer cyclusse van ongeveer 37 dage kreeg iedere mnd eicelmetingen en de laatste keer was mn cyclus 28 a 29 dage en toen was ik 1 dag overtijd test gedaan en was zwanger we hebbe er wel bijna een jaar over gedaan na het stoppe van de pil maar idd kan je nooit na de eerst mnd zegge van mijn cyclus is 26 dage dat kan heel verschillend zijn de een is precies op tijd en de ander is heel onregelmatig Gr moppie
dankjewel dames! ga gewoon afwachten en na 30 dagen als ik niet ongesteld ben testen! en als het niet positief is wacht ik gewoon af. pf na een maand geen pil doet de ongesteld heid wel 10x zo veel pijn en veel! nondeju hadden jullie dat ook liefs love7