die van Kruidvat 2v5? Hier nl geen Kruidvat in de buurt en heb er geen meer. Vertrouw juist die het meeste! Dus is er online iets te krijgen wat ik er mee kan vergelijken? Thx!
De enige testen die naast mijn tuurstreep op kv ook zwanger zei was cb digital zwanger/niet zwanger en Z&K ultragevoelige dipsticks de rest bleef nog negatief.. tot een dag later
Wondfo? Nog nooit van gehoord! Ik Google ff! CB digital vind ik wat te prijzig Trouwens, hoe lang blijft de tekst daarin staan?
Hm toch wel ja? Heb ze liggen! Maar dacht 4 dagen voor nod? Maar goed maakt in mijn geval nu niet uit....
Matcare, ook testje met een pipetje.. moet je even op internet kijken.. ik had ze toendertijd besteld op een of andere site.. was de eerste test waar ik posi mee testte.. 4 dagen voor NOD. Ben erg tevreden over dat merk! Succes!
Bedankt voor de reacties! Dacht dat ik die van zwanger en kids nog had, maar zijn van matcare. Die eerst maar eens proberen! En zodra ik bij een kv in de buurt kom neem ik er weer mee....
lees je reactie nu pas *schaam* je kan ze via ebay bestellen of even bij marktplaats intypen in sep heb je er 11 voor 7euro ic verzenden
Ik vind Sensitest ook heel fijn. Ook al vroeg posi mee getest (10dpo) en nooit vals positief. Gewoon de standaard dipsticks.
Die dipstick zijn officieel inderdaad vier dagen voor nod, bij mij waren ze 6 dagen voor nod positief, goeie gevoelige testen vind ik. Maar hoe staat het er nu voor bij jou?