In de topics over het vergaan van de wereld kom ik regelmatig berichten tegen die, in mijn ogen, nogal spottend tegenover religie staan, of die ontzettend cynisch geschreven zijn.. Vind het af en toe best naar om te lezen Berichten over (of in ieder geval spottende of cynische berichten) religie mogen toch niet?
Hoi Shadixxx, heb daar ook al eens een opmerking over geplaatst tegen de mods, maar mooi geen ene reaktie hoor.. Maar vind het ook niet kunnen. Maar sommige mods zullen er wel geen moeite mee hebben en nemen het dan niet zo nauw.
Ik heb ze niet gezien nog, maar ben de laatste dagen ook niet echt actief aan het modereren geweest. Gewoon melden en dan wordt er vanzelf naar gekeken.
Nee ik heb het ook niet gezien. Lijkt me logisch dat er in een topic over het einde der tijden het over religie gaat. Want alleen religie voorspelt die. Verder wordt er volgens mij alleen naar gedaan over die man en verder niet over religie. Beetje dubbel dus dat je dit plaatst. Ergens wil je wel in een topic over religie lezen en posten maar er mag niks staan wat jij dan weer vervelend vindt. Je kunt ook gewoon niet meer in dat topic kijken. Doe ik ook als het me niet aanstaat.
De topics over het naderende einde van de wereld heb ik gesloten, omdat topics over religie niet zijn toegestaan. Het kan bij deze topics ook niet anders dan dat er over religie gesproken wordt. Het gaat dus niet zozeer om de geplaatste reacties, maar meer over het onderwerp. Dit topic zet ik tevens op slot.