Hallo, Ik heb vanaf ongeveer 9:30 een paar flinkere krampen gehad in m'n onderbuik. Ik wilde net een boterham gaan smeren en toen voelde ik wat vochtverlies. Ik dacht eerst dat het wat afscheiding zou zijn maar ben voor de zekerheid toch maar even naar de wc gegaan en toen zag ik wat bloed. Heeft iemand dit nog meer gehad bij het breken van de vliezen of net ervoor? Of zou het misschien van de slijmprop kunnen zijn die loskomt? Hopelijk weet iemand dit en anders bel ik de vk straks maar ff. Alvast bedankt, Groetjes Inge
Lijkt erop dat het gaat beginnen meid. Zou toch maar de vk bellen. Sowiezo bij bloedverlies altijd bellen.
spannend meid, neem aan dat je de vk al hebt gebeld in de tussentijd, wil je bij deze in ieder geval alvast een heel voorspoedige bevalling wensen want zo te horen staat het te gebeuren.... liefs smoekie
Hallo, Het waren inderdaad toch weeen en Nils is om 18:58 geboren, precies op de uitgerekende datum (01-02-2007). Het was een zware bevalling die uiteindelijk is uitgelopen op een keizersnede. Met Nils gaat alles goed, hij woog 3760 gram bij de geboorte. Groetjes Inge