Wanneer moet je op zoek naar een basisschool?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door prettymum, 19 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ik heb voor mijn oudste (aug 2009) in mei een aantal afspraken met scholen staan.

2. Inkiewinkie

Inkiewinkie Actief lid

5 feb 2009
    467
    0
    0
    Poppenmaakster
    Noord-Holland
    Mijn zoon is met 2 maanden oud ingeschreven op de montessori. Op de website stond dat je je kind beter zo snel mogelijk kon inschrijven. Blij dat we dat ook hebben gedaan, want hoorde half jaar later dat zijn "klas" al vol zat..

3. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    als ik de geboortedatum van je zoontje zie dan zou je voor maart 2013 moeten inschrijven. Dan is je 2e kindje al weer een half jaar. Dan denk je daar echt wel aan hoor. Meestal zijn in januari en februari ook de info-avonden.

4. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk

Ow mooi :) dankje! x

Hahah nou af en toe ben ik blij dat mn hoofd vastzit! Ik had altijd al mn afspraken en dingen in mn hoofd en nu moet ik alles opschrijven in een agenda anders vergeet ik het gewoon... x

5. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.139
    8.870
    113
    Gewoon informeren bij de scholen in de buurt, want het verschilt erg per regio/per school.

Hier krijg je met 3,5 jaar pas informatie en een inschrijfkaart van de gemeente (kreeg met 2,5 oid wel een brief) en dan ben je, volgens de scholen hier, ook nog op tijd met inschrijven. Maar liever hebben ze het wel eerder, inderdaad ivm klasindeling en formatie ed.

Wij zijn in januari bij een aantal scholen wezen kijken.

Deel Deze Pagina