Zo bijzonder

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Dragonfly, 20 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dragonfly

Dragonfly Niet meer actief

Hoi iedereen,

Gisteren hadden wij onze eerste afspraak bij de verloskundige. Intake gesprek gehad, de medische kanten bekeken en daarna een echo gehad. Was voor ons al de derde, maar ik was me toch een partij zenuwachtig.
    De laatste echo was gemaakt met zes weken en toen hebben we een hartje zien en horen kloppen. Dat geeft moed, maar da's ook alles.
    Maar toen de kleine eenmaal op het scherm verscheen...
    Helemaal te gek. Het was erg druk aan het fitnessen. Hartslag en alles was goed en we konden echt duidelijk de armpjes zien wapperen. Best wel raar eigenlijk dat je daar nog helemaal niks van voelt.
    Maar ik was zo opgelucht dat ik de rest van de dag volgens mij met een stomme grijns heb gelopen.

Groetjes Fly

2. zicht

zicht Niet meer actief

Hahaha mooi!
    gefeliciteerd meid.
    Ik ken het gevoel. liep ook steeds met zon grijns op me kop.

3. Kanellie

Kanellie Actief lid

30 jun 2008
    487
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Gaanderen
    Leuk is dat heh... ik vond het ook een erg raar idee in het begin dat de baby flink bewoog maar ik dus niks voel haha ben nu wel een beetje aan het idee gewend... super... fijn dat je een goeie echo hebt gehad!

Liefs Nelleke

4. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Idem hier! Wat een wonder!

We hebben inmiddels al 3 echo's gehad (5, 9 en 14 weken) en iedere keer wordt specialer. De laatste keer zagen we zelfs teentjes en vingertjes.

Heerlijk he? Geniet er van!

5. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    Leuk man! Ik moet a.s. donderdag weer en ben dan 10 weken zwanger. Zie je dan al echt een mensje? Met armpjes en beentjes? KAn me daar nog weinig van voorstellen. Ik heb ook een echo met 7 weken gehad, maar daar zag ik alleen maar een paar witte bolletjes op en een witte pixel die hard tekeer ging ;)

6. Dragonfly

Dragonfly Niet meer actief

Je weet dat het een mensje wordt, dus ga je je focussen op de menselijke trekjes. Maar je kunt echt wel al duidelijk de bewegingen volgen en ook dat het de armpjes zijn die bewegen en je ziet het hartje knipperen. Maar goed, de echo heeft dan ook gewoon zwart/grijs beeld.
    Wij vonden het best nog wel op ET lijken eigenlijk ;).
    Maar gewoon heel vreemd dat het allemaal zo beweegt en dat je daar gewoon helemaal niks van voelt.

7. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    super he gefeliciteerd en geniet ervan voor je het weet is hij of zij er :D

8. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Met 10 (bij ons 9) weken lijkt het meer op een teddybeertje. Hoofd en lijf zijn even groot ongeveer, maar aan het lijfje hangen 4 bolletjes, waarschijnlijk handjes en voetjes. Kijk maar eens in het fotoalbum links, daar vind je meer van dat soort 'teddy's' in week 9/10.

Deel Deze Pagina