We willen deze keer graag een pretecho laten maken. Ik had zelf ongeveer 28 weken in m'n hoofd, maar nu valt dat net zo rond de feestdagen en aangezien m'n vriend maar weinig vrij kan krijgen is dat niet echt handig. Zit nu te twijfelen om het te proberen over ongeveer 2 weken (bij 26 weken) of juist over ongeveer 6 weken (30 week). Wat denken jullie dat mooier is?
bij 26 weken is het mooist. maar ik denk dat je al te laat bent, die moet je vaak echt weken van tevoren afspreken. morgen snel bellen dus!!
26 weken is het mooist bij 30 weken heb je kans dat het kindje al te groot is en niet goed in beeld te krijgen is. zou dus zonde zijn van jullie geld. veel plezier alvast
Helemaal niet aan gedacht dat het wel eens te laat zou kunnen zijn om een afspraak te maken! Oh bah, zal je net zien Ga het idd maar gelijk morgenochtend proberen af te spreken. Bedankt iig!
Waar ik geslachtsbepaling heb laten doen kan je zelfs op zondag terecht en kost je niets extra's. Kon het zelfs kort van te voren regelen. @TS Ik hoop dat je afspraak gelukt is.
ik heb gister toevallig gebeld voor een afspraak. ze hadden dit jaar alleen nog plaats vroeg in de middag helaas kan mijn vriend geen vrij krijgen. dus hebben we het nu gepland staan op zaterdag 8 januari 2011. ben dan 30 weken dus hoop dat het kindje dan nog goed te zien is.
Hier werd vanuit het echobureau geadviseerd: tussen de 28 en 30 het mooiste beeld. Nu lag de kleine er bij ons verkeerd voor (in stuit met de armen en benen in het gezicht Dus niet veel te zien ) wij gaan nu met precies 33 weken weer. Omdat ik veel vruchtwater heb én de kleine nog steeds in stuit ligt (hoop dat hij/zij dan natuurlijk wel met het koppie naar beneden ligt) kan dit nog heel goed hoor Dus mocht het later worden dan is dat ook niet verkeerd. Ze zei tegen ons ook: Als de kleine goed ligt (koppie naar beneden) kan je met 32-33 weken nog heel mooie beelden krijgen. Dus het hoeft niet te betekenen dat je geen mooie echo hebt mocht je het met 31 of 32 weken laten doen hoor!
Bij de eerste hebben wij de pretecho met 30 weken laten maken, bij de tweede met 27 weken en nu met 26 weken. Was bij alle drie erg mooi en duidelijk.