Echoscopiste zegt zeker een meid, maar twijfel. Wie kan mij geruststellen?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door lilo88, 30 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    http://img831.imageshack.us/img831/1710/x110.png

Hallo meiden,

Wie kan mij een beetje geruststellen. Je hoort tegenwoordig vaak dat het geslacht fout wordt vermeld. En dat een meisje in een keer een jochie blijkt te zijn.
    Mijn echoscopiste wist zeker dat dit een meisje zou worden.
    Wie heeft ook een soortgelijke foto waarbij het een meid zou worden??
    Hoop dat iemand mij gerust kan stellen :)
    Heb namelijk al flink wat meidenspullen gehaald!

Liefs

2. iesjjj

iesjjj Lid

30 nov 2010
    11
    0
    0
    -
    -
    Hoi hoi,

Als ze het 100% zeker weet dan zal het wel zo zijn hoor! heb je zelf het gevoel dat het een jongen word dan? Ik had bij mijn eerste zwangerschap vanaf 8 weken het gevoel dat het een meid zal worden. Liep b.v. de prenatal binnen, en dan recht naar de meidenkleertjes toe! Nu ben ik pas 6 weken zwanger van de tweede en voel nog niet veel.. Ik heb wel een foto voor je maar niet hier op het forum staan. Als je mij je mail adres zou kunnen geven dan mail ik hem je toe!:):) Of ik ga nu even uitvinden hoe ik hier een foto plaatsen kan, hihi!

3. iesjjj

iesjjj Lid

30 nov 2010
    11
    0
    0
    -
    -
    Ben ik weer... ga een poging doen voor de foto! Tja, zie nu dat je hier niet eens een foto in een bericht toe kan voegen:( hoe dan ook hij staat in een album bij mijn profiel en staat op openbaar!:) dus als het goed is kun je hem zien? http://www.zwangerschapspagina.nl/members/45373-albums5590-picture28245.html

Echt overduidelijk een meid vind je niet?? Bij een jongen zie je echt wat groots in het midden;) geen twijfel over mogelijk..

Zie nou pas jouw echo foto (kom hier sinds vandaag net om de hoek kijke op dit forum dus moet nog even kijken hoe en wat...:p ) ik vind hem ook erg onduidelijk moet ik zeggen dus snap je onzekerheid. Je kan of duidelijk twee lipjes zien maar het kunnen ook 2 balzakjes zijn...:( Pfff lastig! Waar woon je precies?? Anders kun je naar het echo centrum waar wij ook zaten. Zij is landelijk bekend ook omdat ze het geslacht nooit fout heeft!;)

4. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    @ Iesjj

Thanks meid!! Zijn het die 2 witte streepjes en dan zwart in het midden?? Hoeveel weken was je hier zwanger?

Liefs

5. iesjjj

iesjjj Lid

30 nov 2010
    11
    0
    0
    -
    -
    Hey meis,

Ik was hier 17 weken:) klopt, het zijn die twee witte streepjes en zwart in het midden. echt duidelijk twee schaamlipjes..

6. iesjjj

iesjjj Lid

30 nov 2010
    11
    0
    0
    -
    -
    P.s. had je mijn laatste bericht helemaal gelezen? Ik was hem aan het wijzigen en toen zag ik dat je net reageerde :p

7. iesjjj

iesjjj Lid

30 nov 2010
    11
    0
    0
    -
    -
    Toch lijkt het me meer een meid dan een jongen nu ik hem nogmaals bekijk:) bij een jongen zie je echt veel duidelijker iets groots tussen de benen zitten (heb een keer een foto gezien en dacht toen wow, zijn ze al zo klein zo groot geschapen?:| )

8. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    hahaha ik had je laatste bericht niet helemaal gelezen. Ik woon in brabant. Welke echopraktijk staat zo goed bekend dan?? Ben wel benieuwd :p

9. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Dit topic moet wel bij de echo's en onderzoeken.
    Dit gedeelte is enkel ter aankondiging van je zwangerschap ;)

10. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    oke dan kan deze gesloten worden en zal ik m opnieuw openen in die categorie

11. iesjjj

iesjjj Lid

30 nov 2010
    11
    0
    0
    -
    -
    O, Brabant is wel heel erg ver! Ze zit in Purmerend (Noord-Holland)

12. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    Ohja dat is inderdaad wel ver. Nou maar gewoon de 20 weken echo afwachten he ;)

13. Elmo

Elmo Niet meer actief

Verplaatst naar Onderzoeken en echo's.
    Elmo

14. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Onze echofoto is ook zo! :D

15. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Daar ben ik ook geweest voor het geslacht! :D

16. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Meid, ik ken je gevoel precies!! Ik kan je daarom denk ik ook niet geruststellen. Ik heb zowel een 20 weken echo gehad, als een pretecho met 26 weken. Bij beide echo's kwam naar voren dat we een meisje krijgen. (bij 20 weken echo gaf ze de zekerheid van 98%). En tóch ondanks die twee echo's twijfel ik nog steeds. :) Dan denk ik,...ze zullen het tóch maar verkeerd gezien hebben. Een meisje is altijd lastiger te zien.. Wij hebben ook veel roze/meidenspulletjes gekocht..en hebben helemaal (nog) geen jongensnaam, terwijl ik over 1,5 week uitgerekend ben. ;)

Ik kan dus makkelijk tegen je zeggen, dat als ze er heel zeker van zijn, je daar maar op moet vertrouwen, ik doe het zelf ook niet volledig. Vind het wel ''fijn'' te lezen dat ik dus niet de enige ben met die gedachten.

17. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    @ Vlinderr: En ik vind het heel fijn dat ik niet de enige ben;)!! Ooh wat spannend!! Laat je het even weten als je straks bevallen bent?

Liefs

18. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Doen we!:)

19. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Vandaag voor CTG naar het ziekenhuis geweest. De hartslag was vrij rustig...vk dacht meteen aan een jongetje. (jongetjes schijnen een langzamere hartslag te hebben?) Gezegd dat het toch echt een meisje blijkt te zijn....weer een ding om meer te twijfelen. ;)

20. Ollebolle

Ollebolle Actief lid

4 jan 2010
    421
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier nog één met twijfels.
    bij de 20 weken echo is er gezegd 'waarschijnlijk' een meisje..
    heb ook wel 2 streepjes gezien, maar ze hebben het van onderaf gekeken, niet van bovenaf.. kleine lag niet gunstig..

Heb besloten om niet meer te laten kijken, maar om mezelf te laten verrassen bij de bevalling..

Deel Deze Pagina