Hallo dames.. Wanner hebben jullie het grote nieuws verteld aan ouders, schoonouders?? En vrienden enzo?? Ik wil wachten tot de 1e echo om t te vertellen aan mijn ouders en die van mijn vriend maar vind t zo moeilijk om me mond te houden. Ik heb nog een klein broertje van 7 en die vertellen we t pas rond Sinterklaas haha kabinet wachten tot het de 19e is dat ik het eindelijk aan iemand kwijt kan hihi Liefs joy Fijne dag!!!
Mijn ouders en schoonouders heb ik het zo goed als meteen verteld. Mijn zusje(16) wilde ik het met 9 weken vertellen na de eerste echo maar die was er 2 weken eerder al achter gekomen dmv mn moeders mobiel.. De rest van de familie hebben we het met 11 weken verteld omdat het zo uitkwam met verjaardagen dat weekend
Ouders en schoonouders met 5 weken, zusje en broertje ook. De rest na 1e goede echo, was met een week of 10. Was toen kerst en de familie was bij elkaar, en de rest heb ik gebeld toen
Hihi ja we willen t mijn broertje nog n iet vertellen want de vorige x ging t fout en daar was hij natuurlijk ook heel verdrietig om en dat wil ik niet nog een x.
Het is érg lastig; we weten het nu al 2 weken maar willen tot de eerste echo wachten om het aan (schoon)ouders/familie en vriendenkring te vertellen. Vooral omdat we dán een meting krijgen hoever we daadwerkelijk zwanger zijn, en als het goed is ook het hartje horen. Zodra we die duidelijkheid hebben vinden we het leuker om het aan iedereen tegelijk te vertellen en dan zijn we ook al een mooi eindje "opweg" Maar tis erg lastig! Nu nóg 4 weken wachten tot eerste echo, fjoeewwww
Ik weet nog niet wanneer we het zullen vertellen... Op welke manier gaan jullie het vertellen? Voor zowel mijn ouders als de ouders van mijn man zal het het eerste kleinkind worden, dus vindt het leuk om het op een speciale manier te vertellen... Ben echter helaas niet zo creatief... ideeen?? Groetjes Mandy
Ik heb 't mijn ouders en zus meteen verteld. Oma's en vriendinnen weten het nu ook. Maar dat komt ook doordat ze wisten dat ik ermee bezig was en vroegen hoe de ICSI was gegaan. Op m'n werk en kennissen etc. vertel ik 't pas met 12 weken.
Wij hebben een fotolijst gedaan met een gedicht: Je kan me niet niet zien Je kan me nog niet horen Maar als ik in ..... Wordt geboren, Mag ik dan in dit lijstje misschien? De tranen vloeiden rijkelijk haha
Heb het mijn moeder direct verteld. Ging met 6 weken samen met haar een weekje op vakantie en begon al lekker misselijk te worden. Maar wilde het haar gelijk vertellen. Vorige keer heb ik m'n mond gehouden en moest ik haar vertellen dat ik zwanger was... Dat vond ik zo niet leuk!! Wilde dat ze het al vroeg wist zodat ze me kon steunen op het moment dat het eventueel weer fout zou gaan. Met 8 weken hebben we de eerste echo gehad ivm de eerdere miskraam. Toen we het hartje zagen hebben we het de rest van de Fam. en schoonfamilie verteld. Met 11 weken de vrienden, gingen een weekendje weg met de groep en is dan lastig als je over je nek moet hihi! Hadden toen al de tweede echo gehad en alles zag er picobello uit!
Onze ouders hebben we het verteld met een week of 7. Toen hadden we wel een kloppend hartje gezien. De rest van de familie met bijna 12 weken, ook vlak na een goede echo, en waren toen met zijn allen bij elkaar waardoor het toen goed uit kwam om te vertellen.
Mijn ouders en zusje zijn ook al op de hoogte (sinds afgelopen weekend). Schoonouders en -broer/zus zijn het weekend van de 20e aan de beurt, want dan zien we ze weer. Ze wonen aan de andere kant van NL en we willen het graag persoonlijk vertellen en reacties zien Onze beste vrienden (een stel) zijn ook al op de hoogte. Werk en andere vrienden vertellen we pas na 12 weken!
Haha een uurtje na het doen van de zwangerschapstest wist de kassière van de supermarkt het zelfs. Dus ja, iedereen wist het gelijk. Ik was zoooo gelukkig!
Bij de eerste twee was iedereen binnen een paar dagen na de test op de hoogte. Nu zijn we wat voorzichtiger. We hebben al twee kleuters, en mocht t mis lopen wil ik hen dat besparen. Morgen de eerste echo. Als alles goed blijkt gaan we het met exact 10 weken eerst aan de kinderen vertellen en in de daarop volgende dagen aan de rest van de familie.
Hier wist vrijwel iedereen het direct... Wij zijn groot wijnliefhebbers en mijn schoonouders kwamen een dag na de test terug van vakantie en nodigde ons uit te komen eten en een nieuwe wijn te komen proeven... Tja... Toen moest ik zeggen: "Doe mij maar een glaasje water" Nog geen 2 weken daarna gingen wij verhuizen en hielp een groot deel van de vriendengroep mee op een bloedhete dag. Einde dag nadat de klus geklaard was zaten we met zijn allen in de tuin. En nee, niet met een frisje Dus wederom sloeg ik de prosecco etc. over. Ook hier viel dit weer op, haha
Mijn moeder en schoonmoeder weten het al. Mn broer ook en 2 vriendinnen. Na de eerste echo vertellen weer het de rest ook.
Ouders beste vrienden wisten het meteen Collega's met 8 weken verteld ivm langdurige ziekte (misselijlheid en overgeven) anders gaan mensen toch gissen. Do weer een echo en als die goed is dan rond 10 weken aan overige familie en vrienden. Facebook pas later als ik het er uberhaubt al op ga zetten.