Vorige week dinsdag kregen we te horen dat ik een ma heb gehad, en eigenlijk had ik gister gecurreteerd moeten worden, maar dinsdagmiddag is het vanzelf losgekomen. Gelijk in het zh geweest en zover ze konden zien op de echo, was een curretage niet meer nodig. Ik verlies nu nog maar heel weinig bloed en als ik wat verlies, is het vooral slijmerig en een beetje rozig. Dat is volgens mij op zich wel goed, want mijn gyn zei dat ik attent moest zijn op veel bloedverlies. Wat ik me alleen wel afvraag, is hoe lang je buikpijn houdt na een dergelijk iets. Het zijn nu niet echt krampen meer, meer een gevoel van alsof het op spanning staat ofzo. Herkent iemand dit, en hoe lang duurde dat bij jou? Ik maak me toch een beetje zorgen. Volgende week dinsdag moet ik sowiezo voor na-controle, maar ik hoop maar dat dit niet iets is waarvoor ik toch met spoed naar het zh zou moeten.
Ik had hele erge buikkrampen en veel bloedverlies tot het vruchtje eruit was, daarna namen de krampen wat af en werd het een bijna normale menstruatie. Zolang je niet hele hevige krampen hebt en mega veel bloedverlies wat aanhoud moet je je niet teveel zorgen maken. Krijg je koorts dan wel ff ZH bellen! Geen tampons gebruiken ivm infectiegevaar, je mag alleen maandverband gebruiken. Sterkt meid, met dit verschrikkelijke gebeuren.
Hoi Panter, Ook bij mij gedurende de miskramen erge krampen gehad en fikse bloedingen. Eenmaal het vruchtje verloren stopt het allemaal vrij snel. Na de eerste natuurlijke miskraam stopte het bloedde vrijwel direct, ook de krampen waren na het verlies van het vruchtje verdwenen. Binnen twee dagen was alles 'klaar'. De laatste keer verloor ik al eerste het vruchtje. Er bleven nog veel stolsels over die niet los wilde komen. Ik heb toen nog dagenlang allerlei slijm verloren. Toen ik voor controle ging vloeide ik helemaal niet meer. De gyn zag dat er nog stolsels zaten en die moesten eruit. Gedurende deze paar dagen heb ik ook wel een vreemd gevoel in mijn buik gehad, een lichte menstruatiepijn, zeg maar. Ik kon kiezen voor een curettage of cytotec (pillen). Omdat ik zelf liever geen curettage wilde, heb ik de pillen genomen. Voor het kleine beetje wat was achter gebleven waren die pillen voldoende. Ik heb op het laatst nog wel wat slijm verloren, maar met een paar dagen was het over. Ook geen last meer van mijn buik. Ik voelde me ook echt meteen beter (lichamelijk). Ik hoop voor jou dat alles in 1x weg is. Het is erg vervelend als een miskraam, dat toch al geen pretje is, zo lang moet duren. Sterkte met alles!
Ach, ik zie dat ik de verkeerde heb aangesproken. RoAn1981, bovenstaand bericht is natuurlijk vooral voor jou bedoeld. Excuses!
Ik had even krampen en bloedverlies op zondag, die zakten toen af en maandag dacht ik dat het over was. En toen verloor ik het vruchtje op maandagochtend maar daar voelde ik toen niks van. 2 weken later begon ik weer steken in mijn buik te krijgen en dat heeft nog een week geduurd tot mijn eisprong. Die was toen hartstikke pijnlijk, maar toen mijn ei gesprongen was ging de buikpijn eindelijk weer weg.
ik kreeg pas meer bloedverlies toen ik het vruchtje had verloren, daarvoor alleen bruin/roze slijmerig bloedverlies..voordat ik het vruchtje verloor had ik hevige krampen..daarna dus nadat ik het vruchtje had verloren, was het een stuk minder..maar begon zoals ik al zei opeens hevig te vloeien..dat hield ongeveer 5 dagen aan..