Hallo Voor de bevalling van mijn eerste kindje merkte ik echt totaal nooit wat aan mijn eisprong.. alleen sinds na de bevalling merk ik dit wel heel erg. Vorige maand had ik zulke aanzienbare krampen dat het ineens als een wee aanvoelde.. god wat heb ik me geschrokken.. echt totaal geen prettig gevoel en het blijft zo een tijd hangen? Mensen met meer ervaring? Het is natuurlijk fijn om te voelen maar zulke pijn is nou weer niet leuk.. Blijft dit gevoel nu voor altijd tijdens de eisprong?
Ja bij mij wel.. Ik had het twee keer voor de zwangerschap ook. Vervelend he. je zou er even mee naar de HA kunnen als je het niet zeker weet, of ovulatietesten doen als je pijn hebt, dan kun je kijken of die positief is.
Ik heb dat altijd gehad. Idd niet altijd een lekker gevoel maar wel een fijn idee dat je precies weet wanneer hij is
Ik had dat ooit, nooit ook maar iets van een eisprong gevoeld en na de bevalling van de eerste voel ik hem elke maand.
Hier ook! Voor de zwangerschap nooit iets van gevoeld, was wel heel regelmatig ongesteld. Na de bevalling voelde ik mijn eisprong en de laatste 3x doet het echt pijn! Heb al nagevraagd; komt vaak voor en is niks mis mee, hooguit lastig. Je kan evt. met anticonceptie beginnen, dat voorkomt een eisprong en heb je dus ook geen pijn. Zie ook dit topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/stel-vraag-de-verloskundige/282120-pijnlijke-eisprong-7-maanden-na-bevalling.html Groetjes Knijn.