Ik ben 9 weken geleden bevallen van een pracht van een dochter. Ik ben nu nog steeds niet ongesteld geworden. Hoelang heeft het bij jullie geduurd voordat je weer ongesteld was?
Een vriendin van mij geeft borstvoeding, zij is na een half jaar weer ongie geworden. Dus als je mazzel heb..
Ik ben op 20 augustus bevallen van mijn prachtige zoon Rick, ik geef flesvoeding en ben ook nog steeds niet ongesteld geworden....(ik zit er niet echt op te wachten, maar ben ook wel benieuwd wanneer het weer komt; dan weet ik dat alles weer werkt )
Een vriendin van mij,werd pas weer na 3 maand ongesteld, ze geeft flesvoeding. Ikzelf heb 3 wk bv gegeven, daarna was ik bij de ha om hechtingen te verwijderen, en ze zei ik kon met de pil beginnen, de 1e strip was niet veilig, de 2e wel. Dus ik werd netjes na 7 weken weer ongi, en ik vond het wel fijn, was toen ik stopte met de pil heel onregelmatig, dus dacht dat het nu weer zo zou zijn.Ik vond dit een fijne oplossing.
Ik ben na 7 weken weer ongi geworden. Volgens de huisarts kon het niet omdat ik volledig borstvoeding geef, maar toch is het zo. Ik wacht nu op mijn volgende ongi en ga dan aan de minipil.