Hallo, ik wil iemand op een originele manier vragen of ze peettante wil worden, hoe hebben jullie dat gedaan? Zelf is ze ook erg creatief, dus ik wil mijn best doen. Groetjes
Ik weetniet nog niet niet wij zijn het van mijn schoon zus haar dochter maar de relatie botert niet zo goed tussen mij en schoonzus ... Dus wil iemand andrs vragen ... Een originele manier .. Vindik moeilijk ik dacht el wel even of ga even langs om het te vragen!
Hoi Sandana ik heb voor m'n schoonzusje 9 rozen gekocht waarvan 8 rode en 1 witte daarbij heb ik aan iedere roos.. een papieren gevouwen hartje vastgemaakt totaal 4 roze en 4 blauwe (2 kleurig omdat het geslacht nog geheim is) met in ieder papiertje een andere tekst waarom zij de peettante/meter moest zijn bijv: -omdat jij de liefste bent -mama mij volledig toevertrouwd aan jou -er altijd voor me zal zijn aan de witte roos heb ik een wit hartenpapiertje vastgemaakt die ze pas op het eind mocht openen met de vraag of zij peettante/meter wilt zijn Dit was een zeer emotioneel momentje...met heel veel traantjes...en veel waardering! Succes met je zoektocht! de hartjes zijn heel eenvoudig te vouwen Knutselwerkje Hartjes vouwen van knutselidee.nl
Ik moet het ook nog gaan vragen en zat ook met het " probleem" hoe.Dit idee van lecygne is erg leuk!!!! ik heb een slabbertje gevonden waar de tekst op staat willen jullie mijn peetoom en peettante worden? die ga ik ook geven.misschien pik ik dit ideetje ook nog wel van die rozen succes!
wij gaan het ook op een leuke manier doen! In van die speciale kadowinkeltjes vind je altijd leuke dingetjes. Zo bestaan er kadertjes met rondom de tekst: WIL JIJ MIJN METER ZIJN???? En in het kadertje is een plaats gelaten om een echo in te plakken!
Niet heel erg creatief maar wij hebben laatst een familielid en zijn vrouw gevraagd om voogd te zijn voor ons meisje.. We waren een weekend met elkaar weg en we hebben hen tijdens het eten een boekje gegeven van Olivia (the pig) en gezegd dat dit de gebruiksaanwijzing is voor ons meisje en een kaartje erbij waarom wij vinden dat juist zij geschikt zijn om voor Olivia te kunnen zorgen mocht er iets met ons gebeuren..