Kan iemand mij helpen? Ik zit op dag 10 van me cyclus. Ik gebruik deze cyclus voor het eerst die testen. Van 123thuistest Vanmiddag om 12 uur getest en steepje donkerder dan vorige dagen. Teste vanavond om 18.30 en streepje was weg. Maar dat duidelijkere streepje was nog lang niet positief.. Wie heeft er een verklaring?
Gewoon door blijven testen, lh levels veranderen de heel tijd. Pas als de test streep even duidelijk of duidelijker als de controle streep is, is het een positieve test.
Zie nu dat je pas gestopt ben met de pil. Hierdoor kan alles van slag zijn . Gewoon doortesten . Had er afgelopen maand ook geen vertrouwen in, en ineens liep hij op.
Je bent 24 april pas gestopt met de pil....het kan heel lang duren voor je eerste menstruatie komt,een half jaar tot een jaar Is geen uitzondering. En aan je testen te zien lijkt het nog niet op een eisprong.
Qua tijdsbestek is het ook een groot verschil. Als hij positief is de eerste keer is hij dat waarschijnlijk een paar uur later ook nog wel. Je kan ook meerdere dagen een positieve test hebben. Aan je foto te zien heb je nog niks gemist hoor komt vast goed! Lekker door testen
Ben na 21 dagen ongesteld geworden na stoppen van de pil. Maar denk inderdaad urine geconcentreerd. Afwachten dan maar
Nee klopt dat is ook zo. Maar dacht Door die donkerder streep dat ie misschien al positief was omdat ie daarna weg was. .