Hoe kan dit?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lara1982, 5 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lara1982

lara1982 Actief lid

16 nov 2007
    361
    0
    0
    Ik ben vanmorgen ongesteld geworden na een cyclus van 27 dagen. Ik had op dag 12 een mooie positieve ovulatietest,dag 13 ook en daarna werden de streepjes weer lichter. Helaas toch ongesteld geworden vanmorgen maar nu heb ik een ovulatietest gedaan en die is gewoon positief!:(
    Ben niet zwanger maar hoe kan die nu positief zijn dan, kan dat ook als je ongesteld bent?
    Ik heb de ovutesten van wondfo.

Zo positief was die op dag 12

http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/232660-ervaring-wondfo-ovutesten.html

2. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    dat is idd wel heel vreemd!
    sommige meiden worden toch ongi terwijl ze zwanger zijn... heb je wel een zw testje gedaan voor de zekerheid? misschien is het een innestelingsbloeding

3. lara1982

lara1982 Actief lid

16 nov 2007
    361
    0
    0
    Ja heb een test gedaan en die is negatief, en het voelt ook echt als ongesteld zijn. Vind het ook raar. Wie heeft dit ook weleens gehad?

4. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Mag ik vragen waarom je d ie ovu-test gedaan hebt?? Ik weet niet waarom hij posi is, maar was nieuwsgierig waarom je getest hebt...

5. lara1982

lara1982 Actief lid

16 nov 2007
    361
    0
    0
    Hihi die vraag had ik al zien aankomen:p
    Ik had gister de hele dag buikpijn, maar vandaag weer heel erg en dat is precies dezelfde pijn die ik normaal heb rond mijn eisprong. Dus was benieuwd wat een ovutest dan nu zou zeggen. Maar ik zei positief maar zo donker als een echte positieve ovutest hoort te zijn was die niet dus ws is het toch niets.
    Maar omdat na mijn eisprong de streepjes weer heel licht werden vond ik dit wel raar.

Deel Deze Pagina