Heei meiden. Ik hoorde 19 maart ongesteld te worden. Al 2 testen gedaan alle 2 negatief... maarjaa ik worrd nog steeds niet ongesteld. En ik krijg me toch een enorme rugpijn. Nog noooit zoveel rugpijn gehad. Ook soms in mn buik maar nog steeds geen ongesteldheid te bekkennen. Ik ga morgen weer naar de dokter toe. Maar ben nu toch wel heel erg bang. Stelcdat het iets ernstig is?. Is er iemand ook pas na 2 weken overtijd te zijn ongestekd geworden. Maar had enorme rugpijn? Ook als ik en mijn vriend " bezig zijn" voelt het heel raar. Alsof er ietd beweegt. Maar het dket geen pijn.
Hoelang ben je gestopt met de anti conceptie? Vaak heeft je lichaam even de tijd nodig om zelf weer een cyclus te beginnen. Of wellicht is je ei later dan gedacht
Kan echt het ontpillen zijn. Ik heb ook hele rare en zeker pijnlijke klachten gehad van het ontpillen. Ik had op een gegeven moment zoon pijn in me bil/been dat is amper kon lopen.
Bel anders de huisarts als je zo'n pijn hebt! En als je nog maar een maand gestopt bent, weet je je natuurlijke cyclus nog niet eens. Die is niet automatisch weer 28 dagen helaas. Je bent dan ook nog niet overtijd, sorry. Ik werd destijds pas na 126 dagen na pilstop ongesteld en had tig kwaaltjes en negatieve testen. De meeste vrouwen hebben bovendien in de ronde dat ze zwanger bleken, nergens lats van terwijl ze in alle andere rindes overal last van bleken te hebben. Men verkeert altijd in de veronderstelling dat je wel klachten/symptomen moet hebben als je net zwanger bent, maar dat is absoluut niet zo. De kans is enorm groot dat je die klachten hebt doordat je lichaam het weer zelf gaat proberen, zonder de pilhormonen. Mocht je denken dat er iets anders aan de hand is gezien die pijn, bel dan de huisarts voor een onderzoek of echo.
Ik gok ook op ontpillen. Die pijn kan ook zijn van een naderende eisprong, dus misschien komt je menstruatie pas ook over een week of twee.
Geen zorgen maken. Je lichaam moet wennen dat het zelf de cyclus moet regelen. Er zijn heel veel meiden die de eerste maanden aan een hele onregelmatige cyclus zitten. Daarbij kunnen ook kwaaltjes zitten die je niet eerder hebt gemerkt. Enige wat je kan doen is afwachten en zo nu en dan eens testen als je daar behoefte aan hebt.
Dit klinkt als ontpillen idd. Ik had ook echt ontzettend veel last er van. Pijn tijdens het klussen en vaak steken. Gelukkig was mijn cyclus wel na 33 dagen op gang en werd ik de keer daarop meteen zwanger. Helaas mis gegaan maar dat terzijde. Ik had overigens wel een heleboel kwalen toen ik zwanger bleek te zijn alleen verwachte ik het die ronde niet omdat ik de griep had. Maar zo zie je maar alles kan met die gekke vrouwen lijven! De ene voelt niets de ander voelt alles en zelfs bij dezelfde vrouw kan het nog verschillen per zwangerschap. Geen pijl op te trekken dus! maar bij twijfel gewoon naar de dokter gaan! Liever een keer teveel dan een keer te weinig! Sterkte!
Ik had precies hetzelfde toen ik net gestopt was met de pil. Bij mij duurde bij de vorige zwangerschap 7 maanden voordat ik ongesteld werd. Deze keer gelukkig meteen goed maar wel met heel veel pijn. Je lichaam moet het ineens weer zelf gaan regelen. Het hoort er vrees ik gewoon bij. Vertrouwe je het echt niet, dan even naar de ha, mijn inziens is er niets aan de hand. Welkom in de vervelende tijd die: "ik wil zwanger worden en houd mijn lichaam mij nu voor de gek of ben ik misschien toch zwanger?" heet