Zoals de titel al zegt ik weet het niet zo goed meer. Ik heb een gemiddelde cyclus van 29 dagen (28 t/m 31) Wij zijn al heel lang bezig voor een kindje, maar we moest sinds vorig jaar april op pauze wegens suikerziekte type 2. Nu heb ik min of meer groen licht gekregen, maar wou de jaarlijkse onderzoeken van 23 april afwachten en dan een doorverwijzing naar de internist + gynaecoloog. Vandaag ben ik op de dag van mijn langste cyclus van de afgelopen 3 jaar tijd (32) als ik mijn gemiddelde neem van 29 ben ik dus 4 dagen overtijd. We hebben wel gewoon onveilig sex gehad, want mijn diabetes arts zei als je zwanger word spontaan moet je gewoon gelijk bellen. Maar er vanuit gaan omdat we al een tijd bezig zijn en het niet wil lukken dachten we ook dat het nu niet zou gebeuren. Vanochtend heb ik wel van binnen gevoeld omdat alles een beetje opgezet is en raar aanvoelt en toen had ik een net zichtbaar rood sliertje op mijn vinger en verder niets?? Maar nu heb ik dus al 4 dagen lang menstruatie kramp (niet zo heftig maar wel aanwezig met vlagen) steken in mijn onder rug en licht gevoelige tepels. Ik heb nog niet getest omdat ik dat ergens niet durf. Weet ook niet echt wat ik hier mee wil, denk vooral even van me afschrijven omdat ik het niet snap Als ik morgen nog niet ongesteld ben ga ik een testje kopen. Groetjes Klachtje
Tja, het kan echt beide kanten op. Je cyclus kan raar doen, maar je kunt ook gewoon zwanger zijn. Eerlijk gezegd snap ik niet zo goed waarom vrouwen zo graag in hun vagina voelen om dingen uit te sluiten ofzo. Ik doe dat eigenlijk niet en het lijkt me ook niet heel hygiënisch, maar dat terzijde hoor! Morgen gewoon een testje doen!
Ja maar dat is wel apart dat mijn cyclus dan juist nu zo raar gaat doen ken dit dan ook niet.. Tja het voelde raar aan toen ik ging zitten dus dacht laat ik is ff voelen. Hygiënisch of niet, als er een piemel in kan zal er met een vinger wel niet veel mis zijn toch. (gewassen en wel) Maar inderdaad morgen maar even een testje doen.
Hahahaha! Maar even on topic... wat naar dat je zo lang hebt moeten wachten, maar ook wel heel fijn dat je nu groen licht hebt... Ik zie dat je al een testje gaat kopen, dus ik wens je veel succes. Ga er maar vanuit dat het niet raak is, want dan kun je niet teleurgesteld worden!