wanneer na terugplaatsing positieve test?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door kirsten1988, 18 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

5 feb 2011
    824
    0
    16
    hoi dames, zoals het topic al zegt. Wanneer testen jullie na de terugplaatsing positief?
    Ik heb vandaag een test gedaan en deze bleef omo wit. Officieel mag ik vrijdag pas testen dus was benieuwd naar jullie ervaringen hiermee?

alvast bedankt voor de antwoorden!

2. dear86

dear86 Actief lid

23 dec 2009
    122
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik teste 9 dagen na tp positief. Hij was meteen knal (kv 2 v 5) en clearblue gaf zwanger 1-2 aan. Succes met wachten, wie weet is hij vrijdag wel positief!

3. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    Volgens de arts kon je 12 dagen na tp met een negatieve test toch niet officieel zeggen dat het mislukt is, ik moest echt wachten tot de 14e dag.... Maar zelf denk ik toch dat de kans heel klein is als je op dag 12 negatief test helaas.
    Ik heb zelf alleen nog maar ervaring met negatieve testen dus ja...

Ik zit nu op wachtdag 9 na cryo tp. Had gistermiddag ineens ontzettende testdrang en heb eerst met ovu test gedaan, die was licht positief. Kreeg hierdoor hoop, want normaal is deze wit voor nod.
    Vanmorgen weer gedaan en hetzelfde resultaat, een duidelijk 2e lijntje maar wel lichter dan de controlestreep helaas, de zw schapstest was negatief (sensitest).... Heb nu wel minder hoop, maar t kan nog...

4. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Ik werd beide verse tp's al 7 dagen na de tp ongi... dus nooit de testdatum kunnen halen.
    Nu zit ik in een cryocyclus zonder eisprong en alles volledig kunstmatig waardoor ik niet ongi word (progynova en utrogestan) en moet nu wachten tot komende maandag om te testen (9 juli tp van mn cryo gehad)

5. dear86

dear86 Actief lid

23 dec 2009
    122
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog getest vandaag Kirsten1988?

6. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

5 feb 2011
    824
    0
    16
    @ dear
    Ja getest was negatief, had het ook al verwacht had sinds woensdag bruin verlies en vandaag is ongi doorgebroken nu vol
    Goede moed op naar ronde 2!

7. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    8 dagen na tp positieve test.
    Clearbleu was erg duidelijk, kruidvat test was heel licht.

8. wenswens

wenswens Actief lid

14 nov 2007
    104
    0
    0
    Gefeliciteerd Minniemouse!

Ik mag pas 18 dagen na de punctie de test doen. Ik zit nu op dag 7, na de dag van de terugplaatsing. Ik weet niet of ik zin heb om nu en op de testdag te testen :(. Ik heb last van gevoelige borsten. Mijn borsten beginnen steeds en steeds voller te worden en voelen wat hard aan :( door die utrogestan bolletjes.

Deel Deze Pagina