Hallo Wie heeft er een tip waar je leuke en vooral betaalbare zwangerschapsmode kan kopen?! Ik weet de H&M en Miss Etam maar is er nog meer? alvast bedankt!
bij prenatal is alles nu sterk afgeprijsd hoor... je zou echt eens moeten kijken. Misschien kan je nog wat weghalen voor heel weinig! Succes ermee!
C&A heeft ook positie kleding vooral positiebroeken zijn daar wat goedkoper , wat je ook kan doen is bij de goedkopere winkels zoals henktenhoor of ms-mode kijken tussen de plus-maat mode.En dan combineer je het één en ander met een leuke buikband van miss-etam.
Ik heb het meeste bij promiss gehaald... Verder kijk ik rond als er spullen afgeprijst zijn. Vaak tref ik wel wat leuks aan.... Succes met shoppen.
ben zelf niet zo heel dik dus trek binnenkort de kast van me moeder open en doe dat aan gelukkig is ze beetje bij de mode dus dat scheelt had ik bij me vorige zwangerschap ook gedaan scheelt weer in de portomonee
Een vriendin van mij heeft tijdens haar zwangerschap wat over kunnen nemen van vrienden en collega's. Zo lang kun je het meestal niet aan, dus echt afgedragen is het niet. Misschien ook een tip? Voor de rest denk ik ook aan miss etam, c&a promiss ken ik ook niet...
Ben je al eens bij de miss etam discount geweest? Daar hebben ze dus kleding van miss etam en promiss en nog een paar merken heel goedkoop. Alles tussen de 5 en 15 euro ongeveer. En echt leuke dingen hoor! Kan je nog eens wat weggooien! Hier zitten ze, ik weet niet of ze allemaal positiekleding hebben. Die in utrecht en emmeloord iig wel.. Beek Bovenkarspel Den Bosch Den Haag Den Haag Deventer Emmeloord Hoogvliet Ijmuiden Katwijk aan Zee Leusden Maassluis Oldenzaal Schagen Schiedam Utrecht Veldhoven Venray Wijchen Winschoten
Enige nadeel van de Etam OUtlet is dat ze snel wisselen en vaak de gangbare maten net niet meer hebben..... Dus: vaak langs gaan. Ik probeer elke week wel even binnen te lopen, de ene keer is het tien keer niets, de andere keer wil ik alles wel meenemen!
Ik weet niet of jullie in nederland New look kennen , hier in Belgie zijn er twee winkels van één in brugge en in wijnegem shopping center.De winkel in Brugge ben ik al geweest en daar hadden ze heel mooie zwangerschapskleding en helemaal niet duur.Ze zijn moderner dan bij h&m. Dus als je daar een new look in de buurt hebt moet je zeker eens gaan kijken.
21 maart wordt er een verniewde miss etam geopend in tilburg in de heuvelstraat. ze beginne met goede aanbiedingen om kennis te maken. en ze hebben hier positiekleding