Hoe (on)rustig slaapt jullie kindje?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Krissiefeur, 23 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Onze kleine meid slaapt al een poosje goed door 's nachts. Ze gaat rond 19.00 naar bed en slaapt zo 12/13 uur. Ik merk dat ze de laatste tijd wat onrustiger slaapt, ze slaapt wel door maar beweegt dan veel en kreunt/huilt soms in haar slaap. Wie herkent dit? En wat is er aan te doen? Ik heb haar nu net dentinox gegeven een uurtje geleden en ze slaapt meteen veel rustiger, denk dat er ook tandjes aan komen boven. Maar toen de tandjes nog niet onderweg waren deed ze dit ook...

2. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Onze meid slaapt met de weersverandering wat minder goed. Zou dat het kunnen zijn? Tenminste, ik denk dat dat het bij ons wel is. Sinds het zo warm werd en ook nu het zo snel weer afkoelt is ze een beetje aan het spoken.

Maar ze krijgt ook haar hoektandjes, dus dat helpt vast niet. We merken dat ze wat meer naar haar speen hangt (ze was er eigenlijk vanaf en vond hem vorige week bij de commodekast) en haar beer hard nodig heeft. We laten het maar even zo tot ze weer wat rustiger is.

3. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    hoi, ik herken wel wat je schrijft. Mijn meisje slaapt ook lekker door van 19.45 - 6.30 uur. Af en toe wordt ze wakker en beweegt ze veel en laat ze een huiltje of kreuntje horen. Soms valt ze meteen weer in slaap, soms pakt ze haar knuffeltje naast haar en als ze daar even mee gespeeld heeft valt ze ook weer in slaap. Ik denk dat ze eventjes wakker wordt omdat de ene slaapcyclus afgelopen is en ze dan overgaat naar de volgende.

Ze heeft nog geen tandjes maar ik zie ze bovenin wel verschijnen. Als ze mijn vinger pakt, dan bijt ze er ook op.

4. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Ik heb er hier ook 1 die ineens onrustig is snachts. Gister kwam ze om kwart over twee voor een voeding. En nu 10 voor 12

Ze is nu bijna vier maanden en ik vermoed dat ze last heeft van tandjes. Want ze kwijlt veel em heeft flinke luiers met slijm er in. Of ze heeft ook last van de temperatuur verschillen

5. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Hier ook! Soms een huil tussendoor, maar als ik snachts dan ga kijken slaapt ze gewoon. Wel gaat ze het hele bed door. Vaak vind ik haar op de kop, ondersteboven hihi

6. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Allebei mijn kid slapen onrustig. Ze zijn erg beweeglijk in hn slaap, praten in hun slaap, knarsen hun tanden,huilen af en toe. De oudste is ook af en oe aan het slaapwandelen.

Deel Deze Pagina