Is dit normaal voor waterpokken?! Zo hield ik mijn zoontje vanmorgen uit bed :x schrok me rot! Inmiddels heeft hij 6 van zulke grote.. Ik had de huisarts gebeld, zolang hij er niet al te ziek van is hoefde ik niet langs te komen.. Begin nu wel te twijfelen ben erg bang dat hij littekens over houd Bekijk bijlage 398202
Jeetje!! zo groot heb ik ze nog nooit gezien.. Ik zou idd ook hopen dat hij er geen litteken aan over houdt.. Verder weet ik het echt niet, hoe groot dat kan zijn.. Sterkte! en beterschap voor je kleine knul!
Onze kinderen hebben het niet zo gehad en ik ken ook geen kinderen die het zo hebben gehad. Ik zou er morgen even naar laten kijken
Zou ik zeker naar laten kijken, vooral bij 6!!! van die grote, lijkt me niet normaal! Veel beterschap voor je zoontje!
Zou er zeker naar laten kijken morgenochtend, nog nooit zulke grote gezien...is dat überhaupt wel een waterpok ?
Zou er zeker naar laten kijken morgenochtend, nog nooit zulke grote gezien...is dat überhaupt wel een waterpok ? Heb je al gekeken of de vlekjes wel wegdrukbaar zijn (glas erop zetten)?
Het begon wel als een waterpok.. Gister merkte ik dat hij er jeuk van had dus gelijk naar de apotheek gegaan en kidsclin gehaald, gisteravond opgesmeerd en de volgende ochtend dit.. Geen idee of het daardoor komt Hij heeft het ook op zijn rug, op een plek waar hij echt niet kan krabben dus daar kan het niet aan liggen
denk dat het een reactie is tegen de kidsclin. ik had eens de eczeem variant gekregen van een vertegenwoordiger voor hem. hij schreeuwde het uit toen ik het er op deed. mentho poeder kind vond ik wel heel goed werken en een badje met zemelen.
idd met de anderen eens, is een open wond...dus ik zou zeker gaan voor antibiotica zalf of iets anders. Dit heb ik in ieders geval nog nooit gezien bij waterpokken....
Als ik dit van een ander zou zien zou ik zeggen, hup naar de dokter.. Maar als het iets bij onszelf is ben ik altijd afwachtend.. Wil niet voor niks komen zeg maar en de hap is nog een drempel hoger.. Maar morgen ga ik gelijk bellen!
Oeh dat ziet er niet goed uit, misschien wel een allergische reactie op de kidsclin? Een andere vraag maar is jouw kindje misschien albino? In dat geval zou ik zeker geen risico nemen en echt heel voorzichtig zijn met zijn huid, smeersels en zonlicht. Maar ik kan het verkeerd zien hoor, op de foto lijkt hij wel albino.
Moest ff googelen wat een albino is.. Ken alleen een albino konijn.. Is pigmentloos toch? Nee dat is hij niet. Hij is gewoon super blond met blauwe ogen, word gewoon bruin van de zo'n
Al naar de arts geweest? Mijn oudste heeft ook heel erg waterpokken gehad, de huisarts schrok er zelf van zo groot waren ze en we hebben ook een zalfje gehad. Maar die waren niet zo groot, zeker niet!