Ik zit nu nog op de friso maar omdat de comfort zo duur vind wil ik over op een eigenmerk voeding Wie heeft er ervaring met de voedingen van ah of etos want daar twijfel ik tussen .
eerlijk gezegd denk ik dat AH en Etos dezelfde voeding is, is nl. van dezelfde groothandel. AH en Etos horen bij elkaar namelijk......
Heb er laatst ook naar gevraagd en volgens de filiaalleidster van de Etos is het inderdaad precies hetzelfde. Wat zij ook vertelde was dat het zelfs dezelfde was als Friso en dat het uit dezelfde fabriek komt. Alleen de verpakking en prijs is anders .
Ze zei het... Maar dat is toch met heel veel dingen zo? Dus denk dat het best waar kan zijn... En lijkt me dat zo'n filiaalleidster geen onzin mag verkopen. Ik had het gevraagd aangezien ons zoontje zo'n last met de ontlasting heeft en het op de Etos comfort voeding het heel goed doet. Was toen bij de AH voor boodschappen, maar daar konden ze me geen antwoord geven of de AH en Etos exact hetzelfde waren. Dus later bij de Etos gevraagd en toen zei ze dus dat de samenstelling precies hetzelfde is als de AH en Friso.
Dat is met heel veel dingen zo hoor. Kruidvat luiers komen volgens een kruidvat medewerker ook uit de huggie fabriek.
Zojuist reactie van de AH en van de Etos: ETOS: Wij kunnen u informeren dat de samenstelling van Etos Zuigenlingenvoeding vergelijkbaar is met die van de A-merken Nutrilon en Friso. Etos is alleen scherper geprijsd omdat zij een drogisterijketen is en niet afhandelijk is van extra distributiekosten of het doen van intensieve researchprojecten. De Etos zuigenlingenvoeding wordt gemaakt in Zwitserland. AH: Uw veronderstelling dat de AH Baby flesvoeding uit dezelfde fabriek komt als de Friso voeding is niet correct, wel komt het AH merk uit een fabriek die al een jarenlange ervaring heeft met de productie van baby flesvoeding. Zoals uit bovenstaande duidelijk is, komt het niet uit de Friso fabriek (die staan in Nederland nl.......) Ik denk dat zowel AH als Etos uit dezelfde Zwitserse fabriek komen en het dus niet veel kwaad kan. gr. Wup
Ik zou bij de keuze heel goed letten op de beschikbaarheid. Ik heb namenlijk veel problemen gehad met de verkrijgbaarheid van kruidvat eigenmerk voeding, daardoor ben ik noodgedwongen uiteindelijk toch nog op friso over gestapt.
ik heb al flink wat gevarieerd met de merken voeding... en Lana reageert er gelukkig goed op. Ik geef nu die van de kruidvat, mocht ik die een keer niet kunne krijgen, dan haal ik wel die van de AH, Etos of de Bon Bebe ofzo... Mevrouw poept goed, plast goed, is vrolijk en heeft totaal geen last van het gewissel wat we even een tijdje hebben gehad (van nutrilon naar Bon Bebe naar Kruidvat en bij de oppas Friso...)
Ik ben ook overgestapt van Friso comfort naar Kruidvat comfort en heb geen problemen met de verkrijgbaarheid. Ben erg tevreden met de Kruidvat voeding.