Hallo, Onze dochter is nu 7 maanden en sinds een aantal weken draait ze met haar rechter polsje (hand) tijdens het eten aan tafel... Heel schattig maar kan niet echt iets hierover vinden? Weten jullie hoe dit komt???
Meer als koninklijk zwaaien? Lijkt mij niets om je zorgen over te maken, je dochter is gewoon aan het experimenteren
Doet mijn dochtertje ook regelmatig, maar dan met beide handjes. Geen idee waarom, ze lijkt het te doen als een soort zwaaien. ik kan je verder ook niet aan antwoorden helpen, maar wel herkenning dus
Ja echt polsje/handje draaien, maak me ook helemaal geen zorgen hoor Kan er alleen niks over vinden, ben wel benieuwd wat het betekend!
Dat deed ze hier ook maar dan met allebei haar handjes. Ze leek net een Balinese danseres. Waarschijnlijk is het gewoon experimenteren. Ze doet het nu niet meer.
Probeert ze jullie niet gewoon na te doen met eten? Dus de bewegingen oefenen met eten prikken/scheppen en naar de mond brengen? Ik zou er eens een bordje voor zetten en een baby vorkje geven, kijken wat ze doet.