Hoe verder?

Discussion in 'Stel je vraag aan de voedingskundige' started by Floortje27, Jun 21, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Floortje27

Floortje27 Fanatiek lid

Dec 26, 2012
    1,029
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben even ten einde raad. Onze zoon van 5 weken heeft veeeeel honger!
    Hij is al bijna 6 kilo en krijgt nu 6x 150 cc. De bedoeling is om de 4 uur maar hij komt toch steeds om de 2,5 uur. De nachten wel om de 4 uur maar overdag dus echt om de 2,5 uur. Vorige week contact met cb gehad die raden nutrilon forte aan. Die gebruik ik nu. Dit leek eerst te helpen maar ik merk toch dat hij sinds gister weer om de 2,5 uur komt. Het cb raadde aan nog geen 180 te geven omdat hij nog zo jong is. Maar goed hij is wel bijna 6 kilo dus heeft het misschien wel nodig? Hij heeft echt honger dat weet ik zeker; zoeken met zn mondje, flink op de speen zuigen, huilen neh neh neh... Hebben jullie nog advies? Ik zit nu steeds 1,5 uur van tevoren al met een hongerige baby zo zielig voor hem ook. Hij doet trouwens 20-30 min over een fles van 150 cc. We laten hem ook tussentijds boeren.

2. Nutricia

Nutricia Bekend lid

Jun 4, 2014
    537
    0
    0
    Hi Floortje,

Dank voor je vraag op het forum. Wat vervelend om te lezen dat je kleine zo'n trek heeft. Vanwege wetgevingsrichtlijnen zijn wij niet bevoegd om vragen over flesvoeding voor zuigelingen jonger dan 6 maanden te beantwoorden. We verwijzen je hiervoor naar je consultatiebureau. Zij kennen je kindje persoonlijk en kunnen je gericht advies geven.

Succes!

Groetjes, Karin.

Share This Page