Hoi! Ik heb even een vraagje... Onze tweeling is bijna 6 weken oud. Inmiddels krijgen ze 4 voedingen van 120 aangemaakte melk... ik maak dus 7 schepjes melk en verdeel het over 2 flesjes.... De laatste voeding maak ik 8 schepjes en verdeel deze over de flesjes. Hoeveel mogen ze max. per voeding? Gijs weegt 4180gr en Lieke 3450gr
Hoi! Ik begrijp dat je de voeding van tevoren klaarmaakt? Het is me niet helemaal duidelijk hoeveel ml voeding ze per dag krijgen en hoeveel flesjes per dag? Wij raden flesjes van tevoren maken voor kindjes onder de 6 maanden altijd af, in verband met het kleine gevaar dat de voeding niet goed bewaard wordt. In dat geval kunnen jonge baby's daar erg ziek van worden. Groetjes Linda
Nee ik maak geen flesjes van te voren klaar... ik maak een fles van 210 met 7 schepjes en die verdeel ik dus over 2 flesjes beide krijgen dus 120 melk in de fles, dat 4 voedingen, en ik maak de laatste fles 230 met 8 schepjes en die verdeel ik over 2 flesjes... ze krijgen dus 5 voedingen op een dag....
Hoi, Gijs mag 5 voedingen van 150 ml water met 5 schepjes voeding drinken. Lieke mag 5 voedingen van 120 ml water met 4 schepjes voeding drinken. Groetjes Eveline